Billigt campingudstyr i Fakta.
Fra : Carsten Stage

Dato : 11-04-03 14:02

Fakta vil i næste uge have tilbud på campingudstyr.

Sidst de havde det var det Crepso stole m.v. til absolut rimelige priser -
så det er måske et kig værd...

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Henning Keseler

Dato : 14-04-03 20:24

"Carsten Stage" <stagenospam@fabel.dk> skrev i en meddelelse news:b76ed1$14nq$1@news.net.uni-c.dk...
> Fakta vil i næste uge have tilbud på campingudstyr.
>
> Sidst de havde det var det Crepso stole m.v. til absolut rimelige priser -
> så det er måske et kig værd...

Det var ikke Crespo stole men en efterligning, forøvrigt i ganske udmærket
kvalitet. Vi købte 2 stole som var med os 14 dage rundt i sydfrankrig og
derefter brugt en del herhjemme.
Vi havde forøvrigt en pudsig oplevelse på en campingplads ved Frejus hvor
vi kom i snak med en medcampist som var meget interesseret i hvor vi
havde købt vores stole.
Det viste sig så at han var ansvarlig for Faktas indkøb/fremstilling af disse
stole. Jeg havde fjernet en tværstiver der var skruet på forreste ben som
jeg syntes var overflødig og irriterende, for man slog hælen i den hvis man
ville trække benene ind under stolen.
Om han har lyttet til mit forslag om ændringen ved jeg ikke, men jeg kan
se på billedet i reklamen at tværstiveren er væk på stolen i år.

Mvh Henning