MS Windows
briani 27239
mp3
Fra : Kirsten Lehd

Dato : 12-04-03 19:49

Når man formatterer mister man desværre nogle af de *gode ting*
Jeg mangler nu det der gjorde at jeg kunne lave mp3 filer fra de cder jeg
har.
nogen hjælp ? det var noget jeg i sin tid fik et link til .
mvh Kirsten

Fra : Poul Jensen

Dato : 12-04-03 11:24
Fra : Ukendt

Dato : 12-04-03 11:26

Cdex http://www.cdex.n3.net/

--
/Gevaldi
*Boykot de nye gebyrer som QXL indfører fra 1.

Fra : Poul Jensen

Dato : 12-04-03 11:45
Fra : Leif Pedersen

Dato : 12-04-03 12:10

[...]

Når man formatere mister man ingen ting det bliver bare skjult og de havde
før kan du finde igen ved hjælp af programmet PCINSPECTOR FILERECOVERY.
http://www.pcinspector.de/file_recovery/DK/welcome.htm
og husk der er ingen ting i dag der gå tabt.

Hilsen
Anders

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-04-03 14:28

In dk.edb.system.ms-windows, Leif Pedersen <leif-
pedersen@mail1.stofanet.dk> says...
> [...]
> http://www.pcinspector.de/file_recovery/DK/welcome.htm
> og husk der er ingen ting i dag der gå tabt.

Anders eller Leif eller hvem du nu er, kig lige på nedenstående link.

FUT:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Holm

Dato : 12-04-03 14:17

Kirsten Lehd wrote in message <b78ne6$d43$1@sunsite.dk>:

> Jeg mangler nu det der gjorde at jeg kunne lave mp3 filer fra de cder jeg
> har.

Easy CDDA Extractor - den er cool.
http://www.poikosoft.com/download.html

--
"Life is what happens while you are making other plans"
- John Lennon

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-03 14:23

Kirsten Lehd skrev:
> Når man formatterer mister man desværre nogle af de *gode ting*

Mister man også sin tidszone, for din står
på -0700 og skal for at være rigtig stå til
+0200

Fra : Martin K

Dato : 12-04-03 16:28

Gevaldi wrote:
> Mister man også sin tidszone, for din står
> på -0700 og skal for at være rigtig stå til
> +0200

Skal det ikke være +0100?

--
Martin K

Fra : DWM

Dato : 12-04-03 16:52

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse
> Skal det ikke være +0100?

Jo.

/Kenneth Iversen

Fra : Leony

Dato : 12-04-03 17:27

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse

> Jo.

Så skal du da vist lige rette dit ur, for i følge headers så er din
besked postet:
Date: Sat, 12 Apr 2003 17:51:39 +0200
Så vidt jeg er orienteret er det +0200, hvis du kører med sommertid.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Martin K

Dato : 12-04-03 18:40

Leony wrote:
> Så vidt jeg er orienteret er det +0200, hvis du kører med sommertid.

Hoho... der kan man bare se! Det er jo rigtigt, men troede egentlig at
resten af verdenen også gjorde det. Men jeg har taget fejl...

--
Martin K

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-04-03 19:28

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev :

>Hoho... der kan man bare se! Det er jo rigtigt, men troede egentlig at
>resten af verdenen også gjorde det. Men jeg har taget fejl...

Det er fordi, der bliver refereret til GMT, som ikke kender til
sommertid.

Fra : Claus

Dato : 12-04-03 20:26

> Det er fordi, der bliver refereret til GMT, som ikke kender til
> sommertid.

Få nu bare KAMELEN til at stille det ur istedet for at diskuterer.....

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 13-04-03 06:12

"Claus" <clausa@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Få nu bare KAMELEN til at stille det ur istedet for at diskuterer.....

Tak for alle svar , jeg har fundet programmet jeg savnede......
Venlig hilsen KAMELEN

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 13-04-03 20:19

"Kirsten Lehd" <¤@spam.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for alle svar , jeg har fundet programmet jeg savnede......
> Venlig hilsen KAMELEN

Nu gik der da helt GED i klokkeslettet

Fra : Martin K

Dato : 12-04-03 21:31

Kirsten Lehd wrote:
> Nu gik der da helt GED i klokkeslettet

Det er der stadig. Hos mig er klokken ihvert fald 22.30 og det er den 12.
april og ikke den 13...

--
Martin K

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 13-04-03 00:06

> Det er der stadig. Hos mig er klokken ihvert fald 22.30 og det er den 12.
> april og ikke den 13...
>
> --
> Martin K

Hvis nu det havde været 1 april kunne man da forstå det, men faktisk er mit
ur gået istå 21:19
Jeg lægger da aldrig mærke til tidspunkter i mails her i grupperne, men det
kan jo være jeg gør det fremover
mvh Kirsten

Fra : Claus

Dato : 13-04-03 10:16