MS Windows
briani 27239
God Newsreader??
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 12-04-03 10:32

Jeg er nu blevet så træt af at OE hele tiden lukker ned når jeg forsøger at
besvare indlæg på usenet, at jeg har besluttet mig for at jeg ikke gider
bruge det skodprogram længere. (Jeg så godt at en eller anden i et tidligere
indlæg foreslog at reparere en bestemt fil, men det virker ikke, for jeg gik
meget mere drastisk til værks. Jeg fdiskede, lavede en helt ny installation,
og FØRSTE gang jeg skulle besvare et indlæg lukkede OE ned!!!!!)

Desværre er jeg blevet glad for GUI i OE og vil derfor høre om der er nogen
der har forslag til andre gratis programme til Usenet? Har prøvet Free
Agent, men finder den meget besværlit og tung at arbejde med

Peter

Fra : /Ole

Dato : 12-04-03 11:10

Xnews var måske et kik værd?

/Ole

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 12-04-03 13:05

"/Ole" <ole_ryo@mail1.FJERNDETTEstofanet.dk> wrote in message
> Xnews var måske et kik værd?

Og hvor finder jeg så den ?

Peter

Fra : Leif Pedersen

Dato : 12-04-03 13:12

> "/Ole" <ole_ryo@mail1.FJERNDETTEstofanet.dk> wrote in message
>
> Og hvor finder jeg så den ?

Prøv at søge på google.

Fra : Dr.Ralph

Dato : 12-04-03 11:49

On Sat, 12 Apr 2003 11:31:48 +0200, Peter K. Nielsen wrote:

> [...]
> der har forslag til andre gratis programme til Usenet? Har prøvet Free
> Agent, men finder den meget besværlit og tung at arbejde med

Dialog er go'

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Leif Pedersen

Dato : 12-04-03 12:12

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Prøv opera det skulle også være godt til nyhedsgrupper og det er på dansk.
www.opera.com

anders

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 12-04-03 13:49

"Leif Pedersen" <leif-pedersen@mail1.stofanet.dk> wrote in message

Tak for de gode svar. Jeg har nu som det første downloaded Opera, og den ser
umiddelbart god ud, MEN når jeg forsøger at læse nyheder så kan jeg ikke
finde alle de grupper jeg havde i OE

jeg har sat server op til at være news.inet.tele.dk, men kan f.eks ikke
finde dk. politik.

Hvad gør jeg galt??

Den fungerer tilsyneladende OK på sunsites server, men news.inet.tele.dk har
jo lidt flere grupper end førstnævnte

Peter

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 12-04-03 13:06

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> wrote in message

> Dialog er go'

har du et link hvor den kan downloades fra?

Peter

Fra : Leif Pedersen

Dato : 12-04-03 13:11

> "Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> wrote in message

> har du et link hvor den kan downloades fra?
Prøv at søge på google

Fra : Carl Drud

Dato : 12-04-03 13:14

http://www.40tude.com/dialog/

--
..sig not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail?

Fra : Carl Drud

Dato : 12-04-03 13:13

> Og hvor finder jeg så den ?

http://xnews.newsguy.com/

Dank vejledning:

http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/

--
..sig not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail?

Fra : Madsen

Dato : 12-04-03 14:10

Peter K. Nielsen skrev:

> Jeg er nu blevet så træt af at OE hele tiden lukker ned når jeg
> forsøger at besvare indlæg på usenet, at jeg har besluttet mig for
> at jeg ikke gider bruge det skodprogram længere.

Og du har læst: <news:b66i5q$23e5o$1@ID-74459.news.dfncis.de> ?

Madsen.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 12-04-03 15:25

> Og du har læst: <news:b66i5q$23e5o$1@ID-74459.news.dfncis.de> ?

ja og har hentet alle opdateringer anbefalet af Microsoft

Peter

Fra : Madsen

Dato : 12-04-03 16:21

Peter K. Nielsen skrev:

> ja og har hentet alle opdateringer anbefalet af Microsoft

Det lyder mærkeligt. Jeg har haft nøjagtig det samme problem som dig,
men det forsvandt som dug for solen da jeg fik installeret den nye
Mshtml.dll (6.0.2800.1173). Du kan evt. også prøve med den gamle
version 6.0.2800.1126. Den plejer også at være stabil. Det er mig
bekendt kun version 6.0.2800.1141 som volder problemer, men hvis
det slet ikke er Mshtml.dll din OE går ned over, så hjælper det
selvfølgelig ikke noget. Det må fejlmeddelelsen sige noget om.

Madsen.