MS Windows
briani 27239
Hvor/hvordan tømmer man Temp. Internet-fil~
Fra : Peter

Dato : 11-04-03 20:22

Hej!

Hvor i XP tømmer man / hvor på HD finder man den gule mappe Temp
Internet-files, således at jeg kan få den tømt "rigtigt". Det bliver
ikke
gjort godt nok under Programmer/Tilbehør/Systemværktøjer/Diskoprydnng.
jeg vil gerne finde den gule mappe på C drevet ligesom på Windows ME,
og kunne gøre det selv!

m.v.h.

Peter

Fra : Tommy Hasen

Dato : 11-04-03 20:37

> [...]
>
> Hvor i XP tømmer man / hvor på HD finder man den gule mappe Temp
> Internet-files, således at jeg kan få den tømt "rigtigt".

Under Documents and setting - mappen med dit navn - lokale indstillinger
ligger mappen

Vh
Tommy

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 11-04-03 20:43

"Tommy Hasen" <tommyhh@XXXtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Under Documents and setting - mappen med dit navn - lokale indstillinger
> ligger mappen
>
> Vh
> Tommy

Du kan jo også gøre det i explorer. Funktioner- Internetindstillinger
Tryk på Slet cookies og derefter på Slet filer og marker for, at alt offline
indhold skal slettes.

Kurt

Fra : Jesper Hansen

Dato : 11-04-03 20:47

On 11 Apr 2003 12:22:05 -0700, petit@post.cybercity.dk (Peter) wrote:

>Hej!
>
>Hvor i XP tømmer man / hvor på HD finder man den gule mappe Temp
>Internet-files, således at jeg kan få den tømt "rigtigt".

c:\Documents and Settings\dit_navn\Lokale Indstillinger\Temporary
Internet Files

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Ernst Andreasen

Dato : 11-04-03 23:56

"Peter" <petit@post.cybercity.dk> skrev i meddelandet
> [...]
> gjort godt nok under Programmer/Tilbehør/Systemværktøjer/Diskoprydnng.
> jeg vil gerne finde den gule mappe på C drevet ligesom på Windows ME,

Programmer/Tilbehør/Systemværktøjer/Diskoprydnng, tryk OK, marker
internetfiler, og vælg vis filer, så åbner mappen: midlertidige
internetfiler
M.v.h.
EA