MS Windows
briani 27239
XP og genstart af installation. HJÆLP
Fra : Jesper

Dato : 11-04-03 18:07

Jeg oplever at xp ikke blev færdig med at installere XP oven i en Xp hvor
jeg havde en fejl .. Derfor genstarter xp installationsprogrammet hver gang
jeg starter op.
Jeg vil gerne fjerne dette da den gamle xp godt kunne køre men blot havde en
fejl. Jeg troede at jeg kunne installere en ny xp oven i den gamle og dermed
rette fejlen med installationsprogrammet skrive fejl på signature.

Nogen forslag til hvad jeg skal prøve, bortset fra en ren geninstallering ?

Jesper

Fra : Pico

Dato : 12-04-03 13:51

Jesper wrote:
> [...]
> på signature.
>
> Nogen forslag til hvad jeg skal prøve, bortset fra en ren

Jeg har ganske vist aldrig prøvet det, men der er mange der foreslår
at boote fra CD'en og så vælge reperere noget henne i forløbet.
Pico