MS Windows
briani 27239
Java, IE 6.0 og XP Pro
Fra : NKSDK

Dato : 11-04-03 10:14

Hej

Efter standardinstallation af XP Pro og den IE 6.0, der følger med, har
jeg konstateret, at IE ikke er Java-kompatibel.

Det har jeg aldrig været ude for før, men da jeg ikke er den store
XP-kender endnu, spørger jeg panelet her: Skal IE patches, eller er det
en udvidelse til XP Pro, jeg skal have fat i?

På forhånd tak for hjælpen

Mvh
NKSDK

http://www.kandu.dk/

Fra : Ernst Andreasen

Dato : 11-04-03 16:22

"NKSDK" <NKSDK.news@kandu.dk> skrev i meddelandet
> [...]
> XP-kender endnu, spørger jeg panelet her: Skal IE patches, eller er det
> en udvidelse til XP Pro, jeg skal have fat i?

http://java.sun.com/getjava/sv/install-windows.html
I SP1 var Java integreret , men den kan ikke hentes mere.
Nu er det SP1a. Kan hentes her
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=/
directory/worldwide/da/download/default.asp

oad/default.asp
oad/default.asp
Se også her
http://support.microsoft.com/?kbid=813926
M.v.h.
EA

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-04-03 16:34

"NKSDK" <NKSDK.news@kandu.dk> skrev :

>Efter standardinstallation af XP Pro og den IE 6.0, der følger med, har
>jeg konstateret, at IE ikke er Java-kompatibel.

Hent en javafortolker på
http://java.sun.com/j2se/1.4.1/download.html