MS Windows
briani 27239
Frontpage og WinXP ?
Fra : Kirsten Lehd

Dato : 11-04-03 08:04

Jeg har En Frontpage version 2000 og har nu windowsXP, da jeg nu havde brug
for at få noget gjort ved mine hjemmesider ville jeg indstallere den på
denne pc, men det kan den ikke.
Er der nogen der har nogen løsning, eller er jeg nødt til at opgradere den
først ?
mvh Kirsten

Fra : paul

Dato : 11-04-03 22:03

www.mkdata.dk/fpe
kan du downloade lillebror Frontpage Express, som kører glimrende under XP

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 11-04-03 22:12

Hvorfor kan du ikke installere den? Jeg har den som en del af office 2000
Premium, og der kører den upåklageligt.

Kurt

Fra : paul

Dato : 12-04-03 20:53

Jeg kender en nem løsning til problemet.
Mail til getpaul-at-get2net.dk
hvis du vil høre nærmere
..

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 13-04-03 08:20

"paul" <getpaul@NOSPAMget2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kender en nem løsning til problemet.
> Mail til getpaul-at-get2net.dk
> hvis du vil høre nærmere
> .

Efter at have opdateret WindowsXP virker den nu
mvh Kirsten