ram
Fra : lars ovesen

Dato : 11-04-03 08:12

kan der sættes DDR2700 ram i et bundkort som ifølge manualen er opgivet til
PC1600/PC2100,bundkortet er et ASRock K7VT2

hilsen lars

Fra : -=Madsen=-

Dato : 11-04-03 09:06

<-------------->
> kan der sættes DDR2700 ram i et bundkort som ifølge manualen er opgivet
til
> PC1600/PC2100,bundkortet er et ASRock K7VT2
<-------------->
Ja, pc2700 ram kan bare tåle at køre ved en højre hastighed

Fra : lars ovesen

Dato : 11-04-03 09:29

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> skrev i en meddelelse
> <-------------->
> til
> <-------------->
> Ja, pc2700 ram kan bare tåle at køre ved en højre hastighed

ups, jeg kom til at sende den direkte, sorry

mvh lars

Fra : lars ovesen

Dato : 11-04-03 09:34

> [...]
> til
> <-------------->
> Ja, pc2700 ram kan bare tåle at køre ved en højre hastighed

når jeg prøver, kommer der 3 bip fra bundkortet, og ifg. ami's hjemme side
er det læse fejl på rammen.

mvh lars

Fra : -=Madsen=-

Dato : 11-04-03 11:08

<------------>
> når jeg prøver, kommer der 3 bip fra bundkortet, og ifg. ami's hjemme side
> er det læse fejl på rammen.
<------------>

Nogen bundkort er ikke særlig glade for nogen mærker ram, eller måske er
dine ram i stykker

Fra : Leony

Dato : 11-04-03 19:29

> Nogen bundkort er ikke særlig glade for nogen mærker ram, eller måske
> er dine ram i stykker

Lyder sansynligt. Det kan også være at de ikke er sat korrekt i soklen.
Giv dem et lille ekstra tryk eller tag dem ud og sæt dem i igen.
Hvis de er defekte, så kan Memtest evt hjælpe med den afgørelse:
www.memtest86.com
Hvis der er 2 blokke så prøv at bytte dem rundt.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : lars ovesen

Dato : 12-04-03 11:31

jeg har løst problemet, jeg har købt nyt bundkort, ASUS A7V333-X, nu virker
alt som en drøm.
tak for hjælpen

hilsen lars