Kommende film at glæde sig til
Fra : Jacob

Dato : 10-04-03 19:23

Eller græde over kommer .. lol

Var lige inde og surfe rundt i imdb for at se hvad der sker af spændende
ting i fremtiden mht nye films.. det var dem her jeg faldt over:

Die Hard 4: Die Hardest (2004) [Willis med gebis]
http://us.imdb.com/Title?0337978

Blade III: (2004) [Sååådan]
http://us.imdb.com/Title?0359013

MacGyver (2004) [MagGyver? Som i 80'er serien med ham der kunne åbne
pengeskabe med glas?]
http://uk.imdb.com/Title?0339332

Mission: Impossible 3 (2004) [De andre var jo gode]
http://uk.imdb.com/Title?0317919

Resident Evil: Nemesis (2004) [yeeaaaah]
http://us.imdb.com/Title?0318627

Rush Hour 3 (2004) [Nok meget sjov]
http://us.imdb.com/Title?0293564

Seriously Dude, Where's My Car (2004) [Og man troede det ikke kunne blive
plattere?]
http://us.imdb.com/Title?0318055

Shrek 2 (2004) [Den må da være flottere?]
http://us.imdb.com/Title?0298148

Superman (2004) [Mer superhelte snask]
http://us.imdb.com/Title?0348150

Under Siege 3 (2004) [Steven Segal på krykker?]
http://us.imdb.com/Title?0291537

Wallace and Gromit: The Great Vegetable Plot (2004) [yeaaah]
http://us.imdb.com/Title?0312004

The War of the Worlds (2004) [Må være en remake over den oldgamle film]
http://us.imdb.com/Title?0324497

Fantastic Four (2005) [Flammemand, klippemand og stretchy]
http://us.imdb.com/Title?0120667

Star Wars: Episode III (2005) [Der er noget tid endnu]
http://us.imdb.com/Title?0121766

Astérix en Hispania (2003) [Asterix 3.. de andre var faktisk ret sjove]
http://us.imdb.com/Title?0353204

Bad Boys II (2003) [Nok bare hjernedød aktion, men det kan vi jo lide..heh]
http://us.imdb.com/Title?0172156

Blair Witch 3: The Curse (2003) [nej vel???]
http://us.imdb.com/Title?0229261

Celebrety Deathmatch: The Movie (2003) [Ok, 1½ times ler?]
http://us.imdb.com/Title?0312532

Charlie's Angels: Full Throttle (2003) [Hmmmm]
http://us.imdb.com/Title?0305357

The Core (2003) [Ser ret fed ud.. kommer endda snart]
http://us.imdb.com/Title?0298814

Die You Zombie Bastards! (2003) [ehhh.. what?]
http://us.imdb.com/Title?0349349

Highlander: The Source (2003) [Troede ikke den serie kunne blive værre]
http://us.imdb.com/Title?0299981

The Hulk (2003) [mer superheltesnask]
http://us.imdb.com/Title?0286716

Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life (2003) [Mer Silikone læber og
patter.. yeaahhaa]
http://us.imdb.com/Title?0325703

The Lord of the Rings: The Return of the King (2003) [Ikke at forglemme
selvføligelig]
http://us.imdb.com/Title?0167260

The Matrix Reloaded (2003) [Sådaaaan]
http://us.imdb.com/Title?0234215

The Matrix Revolutions (2003) [Endnu en? man kan jo håbe]
http://us.imdb.com/Title?0242653

Mortal kombat 3: Domination (2003) [Hvorfor? virkelig, hvorfor?]
http://us.imdb.com/Title?0293429

Red Dwarf: The Movie (2003) [yesser.. den serie var sjov]
http://us.imdb.com/Title?0276447

Scary Movie 3 (2003) [Kan ikke være andet end sjov]
http://us.imdb.com/Title?0306047

Taxi 3 (2003) [Mer nan nan]
http://us.imdb.com/Title?0295721

Terminator 3 (2003) [Sæføli]
http://us.imdb.com/Title?0181852

Undead (2003) [Ser ikke helt ringe ud]
http://us.imdb.com/Title?0181852

When Harry Met Lloyd: Dumb and Dumberer [Dum og dummere 2.. hmmm]
http://us.imdb.com/Title?0329028

X-Men 2 (2003) [mmm.. mere halle berry]
http://us.imdb.com/Title?0290334

Fra : Jacob Gunness

Dato : 10-04-03 20:04

Sikke dog en lang liste :)

> Die Hard 4: Die Hardest (2004) [Willis med gebis]
> http://us.imdb.com/Title?0337978
Har Willis ikke trukket i land igen? Jeg har læst, at planerne er droppet
igen. Det må vi da håbe :)

> MacGyver (2004) [MagGyver? Som i 80'er serien med ham der kunne åbne
> pengeskabe med glas?]
> http://uk.imdb.com/Title?0339332
Den slås da så klart af
Super Knight Rider 3000
http://us.imdb.com/Title?0280130
Go KITT, go go go

- Jacob

Fra : Jacob

Dato : 10-04-03 20:04

"Jacob Gunness" <jmgunness@oncable.dk> wrote in message
> Sikke dog en lang liste :)
Hehe.. jeg brugte også lidt tid på det.. og jeg overså sikkert også nogle..

> Har Willis ikke trukket i land igen? Jeg har læst, at planerne er droppet
> igen. Det må vi da håbe :)
Ikke ifølge imdb, men de behøver jo heller ikke at have ret..

> Den slås da så klart af
> Super Knight Rider 3000
> http://us.imdb.com/Title?0280130
> Go KITT, go go go
Wow knight rider rides again.. lol.. hvor fedt.. vi må være kommet ind i
kitch tiden..

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 10-04-03 20:26

"Jacob" <not@really.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ting i fremtiden mht nye films.. det var dem her jeg faldt over:

> Die Hard 4: Die Hardest (2004) [Willis med gebis]

Hehe. Den skal nok blive sjov at kigge på. McClane er jo den sejeste
superhelt!

> Blade III: (2004) [Sååådan]
> http://us.imdb.com/Title?0359013

Mon de får Wesley med igen? Man kan håbe. I så fald skal de lige huske
historien denne gang.

> MacGyver (2004) [MagGyver? Som i 80'er serien med ham der kunne åbne
> pengeskabe med glas?]
> http://uk.imdb.com/Title?0339332

Fedt! Håber den bliver god!

> Mission: Impossible 3 (2004) [De andre var jo gode]
> http://uk.imdb.com/Title?0317919

Tjah, Tom C. igen igen. Den superlækre model Kelly Brook skal være med, ikke
dårligt!

> Resident Evil: Nemesis (2004) [yeeaaaah]
> http://us.imdb.com/Title?0318627

Yeah, Milla skal sparke zombiehjerner ihjel igen - sådan!

> Rush Hour 3 (2004) [Nok meget sjov]
> http://us.imdb.com/Title?0293564

Nej, det sker bare ikke det der Lars Krimi! Dum, dummere, dummest, film med
Jackie Chan!!

> Seriously Dude, Where's My Car (2004) [Og man troede det ikke kunne blive
> plattere?]
> http://us.imdb.com/Title?0318055

Eller er denne film dummere end den ovenstående?

> Shrek 2 (2004) [Den må da være flottere?]
> http://us.imdb.com/Title?0298148

Shrek er cool. Lad os håbe Shrek 2 er supercool.

> Superman (2004) [Mer superhelte snask]
> http://us.imdb.com/Title?0348150

Lad os nu se om den kommer. De skal vist lige finde en til at spille
Super-Man først.

> Under Siege 3 (2004) [Steven Segal på krykker?]
> http://us.imdb.com/Title?0291537

HVORFOR?!?!

> Wallace and Gromit: The Great Vegetable Plot (2004) [yeaaah]
> http://us.imdb.com/Title?0312004

Sjove film, glæder mig til den.

> The War of the Worlds (2004) [Må være en remake over den oldgamle film]
> http://us.imdb.com/Title?0324497

Den ser spændende ud. Bare den er bedre end den sidste film der var bygget
over Wells' bøger, Time Machine - den var godt nok flad, desværre.

> Fantastic Four (2005) [Flammemand, klippemand og stretchy]
> http://us.imdb.com/Title?0120667

Oven på Spider-Man og Daredevil bliver det godt med endnu en film, selvom
der er længe til endnu.

> Star Wars: Episode III (2005) [Der er noget tid endnu]
> http://us.imdb.com/Title?0121766

Den sidste film i serien. Man kan håbe på, at det hele afsluttes med et
brag.

> Astérix en Hispania (2003) [Asterix 3.. de andre var faktisk ret sjove]
> http://us.imdb.com/Title?0353204

Fedt! De film er faktisk overraskende morsomme.

> Bad Boys II (2003) [Nok bare hjernedød aktion, men det kan vi jo
lide..heh]
> http://us.imdb.com/Title?0172156

Den glæder jeg mig meget til. Den første var meget, meget sjov!

> Blair Witch 3: The Curse (2003) [nej vel???]
> http://us.imdb.com/Title?0229261

Den eneste forbandelse er vel at det efterhånden udtværede koncept skal
tages op igen...

> Celebrety Deathmatch: The Movie (2003) [Ok, 1½ times ler?]
> http://us.imdb.com/Title?0312532

Kan man lave en film over Jackass, kan man sikkert også lave om de lerfilm.
Kvalitet er så noget _helt_andet...

> Charlie's Angels: Full Throttle (2003) [Hmmmm]
> http://us.imdb.com/Title?0305357

Yum yum, de er nice de tre piger. Skal gerne se dem gøre det de kan endnu en
gang.

> The Core (2003) [Ser ret fed ud.. kommer endda snart]
> http://us.imdb.com/Title?0298814

Ser lidt b-films agtig ud, men sikkert god underholdning på et eller andet
niveau.

> Die You Zombie Bastards! (2003) [ehhh.. what?]
> http://us.imdb.com/Title?0349349

Den ser meget mærkelig ud, næppe en biograffilm. Skuespillerne ser heller
ikke ud som om, at de er særligt kendte...

> Highlander: The Source (2003) [Troede ikke den serie kunne blive værre]
> http://us.imdb.com/Title?0299981

Det kan du have ret i.... :)

> The Hulk (2003) [mer superheltesnask]
> http://us.imdb.com/Title?0286716

Yep, så kan den grønne mand/monster gå amok endnu en gang.

> Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life (2003) [Mer Silikone læber og
> patter.. yeaahhaa]
> http://us.imdb.com/Title?0325703

....og eftersigende skulle der også være et ordentligt manuskript denne gang.
Hele tre ting på én gang, det går virkelig ikke...

> The Lord of the Rings: The Return of the King (2003) [Ikke at forglemme
> selvføligelig]
> http://us.imdb.com/Title?0167260

Glæder mig som en lille dreng glæder sig til at hans mor kommer hjem med et
kinderæg til ham.

> The Matrix Reloaded (2003) [Sådaaaan]
> http://us.imdb.com/Title?0234215

Jeg håber, at den bliver god. Svært at vide.

> The Matrix Revolutions (2003) [Endnu en? man kan jo håbe]
> http://us.imdb.com/Title?0242653

Oh yeah, 2x Matrix samme år. God idé - måske.

> Mortal kombat 3: Domination (2003) [Hvorfor? virkelig, hvorfor?]
> http://us.imdb.com/Title?0293429

Wheeee!!! Suverænt. Min yndlingsserie i del 3 - og så med besætningen fra
den første MK! Det bliver kult.

> Red Dwarf: The Movie (2003) [yesser.. den serie var sjov]
> http://us.imdb.com/Title?0276447

Skal nok blive spøjs :)

> Scary Movie 3 (2003) [Kan ikke være andet end sjov]
> http://us.imdb.com/Title?0306047

Jo, den kan være hjernedød og plat. Nogle mennesker kan lide sådanne film,
andre ikke

> Taxi 3 (2003) [Mer nan nan]
> http://us.imdb.com/Title?0295721

Hehe. Nice!

> Terminator 3 (2003) [Sæføli]
> http://us.imdb.com/Title?0181852

Ja, det bliver jo spændende at se om den gamle Arnold S. stadig kan.

> Undead (2003) [Ser ikke helt ringe ud]
> http://us.imdb.com/Title?0181852
http://us.imdb.com/Title?0339840

Du havde forkert link, shame on you! - den ser sjov ud.

> When Harry Met Lloyd: Dumb and Dumberer [Dum og dummere 2.. hmmm]
> http://us.imdb.com/Title?0329028

Ved ikke hvad man skal forvente. 1½ times
slå-hjernen-fra-så-er-den-sikkert-meget-sjov-film?

> X-Men 2 (2003) [mmm.. mere halle berry]
> http://us.imdb.com/Title?0290334

Yep, mere Halle Berry. Det er nok også det eneste positive

Du mangler i øvrigt disse to:

The Amazing Spider-Man (2004) [Mere Kirsten Dunst og edderkoppespind]
http://us.imdb.com/Title?0316654

Troy (2004) [Bygget over Homers episke digt, Iliaden - Brad Pitt, Orlando
Bloom]
http://us.imdb.com/Title?0332452

---
mvh
Mads

Fra : Kenneth Johansen

Dato : 10-04-03 21:30

> Lad os nu se om den kommer. De skal vist lige finde en til at spille
> Super-Man først.

Der var snak om en overgang, at de ville have Nickolas Cage til at spille
Superman
- det bliver ret mærkeligt!! :)

- Kenneth

Fra : Jacob

Dato : 10-04-03 21:53

"Kenneth Johansen" <mr_e@mad.scientist.com> wrote in message

> Der var snak om en overgang, at de ville have Nickolas Cage til at spille
> Superman
> - det bliver ret mærkeligt!! :)

hmm.. cage som superman.. det kan jeg sgu ikke lige forestille mig... lol

Fra : Jacob

Dato : 10-04-03 21:43

"Mads Holmsgaard Eriksen" <mhe@fjernsmartazzspam.dk> wrote in message

> [...]
> http://us.imdb.com/Title?0339840
>
> Du havde forkert link, shame on you! - den ser sjov ud.
DOOOH.. tak for rettelsen..

> [...]
>
> Du mangler i øvrigt disse to:
>
> The Amazing Spider-Man (2004) [Mere Kirsten Dunst og edderkoppespind]

Nåeh ja.. håber den bliver bedre end 1'eren.. magen til ringe special
effects! det var jo mere tydligt end final fantasy at det var computer
skabt..

> Troy (2004) [Bygget over Homers episke digt, Iliaden - Brad Pitt, Orlando
> Bloom]
> http://us.imdb.com/Title?0332452

Hmm.. interessant.. kunne blive en stor film

Fra : -V-

Dato : 11-04-03 00:24

Jacob citerede en masse lort og skrev lidt mere, så det blev fuldstændigt
uoverskueligt.

Han kunne passende læse her http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html
hvordan man bør gøre, så hans ellers udmærkede posts bliver lidt mere
læsevenlige.

-V-

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-03 23:21

> [...]
[Liste over en helt masse penge der forsvinder til billetter]

> Wheeee!!! Suverænt. Min yndlingsserie i del 3 - og så med besætningen fra
> den første MK! Det bliver kult.

Nope - Bridgette Wilson http://us.imdb.com/Name?Wilson,+Bridgette, der
spillede Sonya i den første film er ikke med - i stedet er det igen Sandra
Hess http://us.imdb.com/Name?Hess,%20Sandra, der gentager rollen fra 2'eren.

Spørg mig ikke hvorfor jeg hæfter mig ved dette!

--
Bo Kristensen

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 11-04-03 05:40

"Bo Kristensen" <goboNOSPAM(at)it(dot)dk> skrev i en meddelelse :

> Nope - Bridgette Wilson http://us.imdb.com/Name?Wilson,+Bridgette, der
> spillede Sonya i den første film er ikke med - i stedet er det igen Sandra
> [...]

Min fejl - du har ret.

Men pyt, Sandra Hess er nu ellers også ganske god i rollen.

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 11-04-03 00:18

> The War of the Worlds (2004) [Må være en remake over den oldgamle film]

Hehe - nærmere endnu en indspilning af HG Wells' oprindelige bog

Fra : Jacob Gunness

Dato : 11-04-03 08:06

Uh....der er slet ikke nogen, der har nævnt RWR endnu. En ægte klassiker fra
Arthur C. Clarkes hånd. Den har ikke noget entry i IMDB endnu, men et
officielt website og så en omtale på Counting Down:
http://www.countingdown.com/movies/rama

Hvis både David Fincher og Morgan Freeman holder fast, kunne det gå hen og
blive vældig interessant!

- Jacob

Fra : Jesper Winding

Dato : 11-04-03 13:18

Kan huske jeg så et interview et eller andet sted på nettet - fra en
convention et eller andet sted - tror det var noget om CGI, for de viste en
del stretch sketches på storskærm over hvordan hjulet ville komme til at se
ud. Men den glæder jeg mig da vildt til - Det er Morgan selv der har købt
filmrettighederne.

--
Jesper

Fra : PerX ...

Dato : 14-04-03 03:38

In article <rIila.12108$y3.1169030@news010.worldonline.dk>,
not@really.com says...
> [...]
> ting i fremtiden mht nye films.. det var dem her jeg faldt over:
>
> MacGyver (2004) [MagGyver? Som i 80'er serien med ham der kunne åbne

Rygtet siger det bliver en slags pilot til en ny "young" MacGyver serie.

> Mission: Impossible 3 (2004) [De andre var jo gode]
> http://uk.imdb.com/Title?0317919

Bare synd de ikke havde noget med Mission: Impossible at gøre *bitchslap
scientology freaken*)

> Resident Evil: Nemesis (2004) [yeeaaaah]
> http://us.imdb.com/Title?0318627

Hvis hun også løbe rundt i kjole hele filmen igennem så er det jo ok :)

> Superman (2004) [Mer superhelte snask]
> http://us.imdb.com/Title?0348150

Reeve i rullestol! (Or not)

> Fantastic Four (2005) [Flammemand, klippemand og stretchy]
> http://us.imdb.com/Title?0120667

Ja nu har de computerne til at gøre det.

> Star Wars: Episode III (2005) [Der er noget tid endnu]
> http://us.imdb.com/Title?0121766

Oh god...

> Charlie's Angels: Full Throttle (2003) [Hmmmm]
> http://us.imdb.com/Title?0305357

Virker surrealistisk at de tilsyneladende har skiftet farve på Bosley
uden yderligere forklaring. Men som Worf ville have sagt: Det er ikke
noget vi taler om *G*

> The Core (2003) [Ser ret fed ud.. kommer endda snart]
> http://us.imdb.com/Title?0298814

Forhånds reporter siger den er laaaaaaaaam :)

> Die You Zombie Bastards! (2003) [ehhh.. what?]
> http://us.imdb.com/Title?0349349

*gulp* De gik den vej!

> Highlander: The Source (2003) [Troede ikke den serie kunne blive værre]
> http://us.imdb.com/Title?0299981

Nogen man kender med?

> The Hulk (2003) [mer superheltesnask]
> http://us.imdb.com/Title?0286716

Mean and green (and we're not talking about Kermit here!)

> Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life (2003) [Mer Silikone læber og
> patter.. yeaahhaa]
> http://us.imdb.com/Title?0325703

Bare lidt weird det er store læber og små... oh well.

> The Lord of the Rings: The Return of the King (2003) [Ikke at forglemme
> selvføligelig]
> http://us.imdb.com/Title?0167260

Håber der er vampyrer med denne gang.

> The Matrix Reloaded (2003) [Sådaaaan]
> http://us.imdb.com/Title?0234215

Story: 03
Udførelse: 13

Endelige forfilm:
http://whatisthematrix.warnerbros.com/?fromtout=movies_a3

(Hm.. hvad laver Elron dog der!)

> The Matrix Revolutions (2003) [Endnu en? man kan jo håbe]
> http://us.imdb.com/Title?0242653

Man kan jo undres, især så tæt på LOTR. Efter sigenden foregår denne uden
for matrix'en - kan den leve op til den anden i effekter?

> Red Dwarf: The Movie (2003) [yesser.. den serie var sjov]
> http://us.imdb.com/Title?0276447

Den gik lidt ned af bakke da Naylor forsvandt (eller var det Grant)

> Terminator 3 (2003) [Sæføli]
> http://us.imdb.com/Title?0181852

I have a bad feeling about this (hende fotomodellen ser ikke videre
skræmt ud...)

> X-Men 2 (2003) [mmm.. mere halle berry]
> http://us.imdb.com/Title?0290334

X-Men's svar på Kim Bauer!