Triple X - Hjælp
Fra : BorreBoy

Dato : 10-04-03 19:07

Hejsa.

Jeg har lige købt Triple X (reg. 2).
Har nu lavet god mad, og åbnet vinen, og sat DVD'en i... Men for helvede.
Jeg får fejlmeddelelsen "Wrong Region".
Har en Denon afspiller, som ikke er kodefri, hvilket jo ikke burde være et
problem, da det er en reg. 2 film...

Nogle andre her, der har købt filmen???

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Jacob

Dato : 10-04-03 19:12

"BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg får fejlmeddelelsen "Wrong Region".
> Har en Denon afspiller, som ikke er kodefri, hvilket jo ikke burde være et

Jeg har ikke købt den (synes det var en skod film), men har du checket om
der står noget på selve DVD'en med hensyn til region.. måske er der kommet
en forkert DVDskive i boksen.. du kender ikke en som har en kodefri
dvd-afspiller hvor du kan teste om det er en 1'er eller 2'er?
Der er jo også forskellige reg. 2'ere.. men det burde jo ikke være det..

Fra : Jesper Winding

Dato : 10-04-03 21:05

Jeg har en, som spiller uden problem - region 2 i region 2 afspiller.

--
Jesper

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 11-04-03 07:19

> [...]
> Jeg får fejlmeddelelsen "Wrong Region".
> Har en Denon afspiller, som ikke er kodefri, hvilket jo ikke burde være et

Hvor har du købt den henne?

Mvh.

Mads

Fra : BorreBoy

Dato : 11-04-03 09:34

"Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvor har du købt den henne?

Den er købt i ProShop.
Der står ikke noget på selve skiven, men på coveret står der reg. 2...

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 11-04-03 10:05

> helvede.
> et

> Den er købt i ProShop.
> Der står ikke noget på selve skiven, men på coveret står der reg. 2...

OK. ProShop forhandler også kun reg. 2 film.
Du kan prøve følgende, men hvis det ikke hjælper, bør du nok kontakte
ProShop.

1. Prøv xXx i en anden DVD-afspiller, som ikke er kodefri.

2. Har du prøvet med en anden reg. 2 skive i din DVD-afspiller, efter du har
prøvet xXx?
Kan den sagtens afspilles?

Mvh.

Mads

Fra : BorreBoy

Dato : 11-04-03 16:48

> [...]
> ProShop.
>
> 1. Prøv xXx i en anden DVD-afspiller, som ikke er kodefri.

Har kun haft mulighed for at afspille den på computeren. Der kører den fint,
selvom drevet ikke skulle være reg.fri.
Så det er nok min afspiller der er lidt på tværs. Skift med det

Ja.