Tennis Court AKA tennisbanen - NYT !!
Fra : Flemming Pålsson

Dato : 10-04-03 13:54

Hej folkens,

For nogen dage siden var der nogen indlæg omkring gyseren "Tennisbanen"...
Jeg har nu lånt filmen af Thomas Mouritsen (tusind tak for det Thomas), og
er i gang med at lave en SVCD af filmen... Til de af Jer der var
interesseret i filmen - send mig lige en mail...

VH

Flemming
--
FJERNMIG skal ikke med i E-mailadressen

Fra : Jeppe Møller

Dato : 10-04-03 14:12

Filmen har interesse
til download et sted eller?

/JeppeM

Flemming Pålsson <paalssonFJERNMIG@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e9569ce$0$7588$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Flemming Pålsson

Dato : 10-04-03 14:43

Jeg har ikke gjort mig nogen vilde overvejelser endnu over det... Hmmm...
men... Er i gang med at konvertere en stor AVI fil til MPG, og når jeg har
fundet ud af, hvor meget filmen fylder (1 eller 2 CD'ere) så havde jeg tænkt
mig at folk enten kunne kigge forbi personligt (bor i Århus C) med et par
blanke CD'ere - eller kunne indbetale ca. 25 kr. til dækning af CD'ere og
forsendelse - og så sender jeg filmen... Men skriv lige en privat mail - så
vender jeg tilbage til interesserede når jeg har fundet ud af hvordan og
hvorledes...

VH

Flemming