MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
W98 Update "Går i stå"
Fra : BJ.DK

Dato : 10-04-03 14:01

Når jeg går ind på W98 Update, vælger jeg "Scan efter opdateringer".

PC går i gang med at scanne. Status i bundlinien melder "udført", men status
tæller når ikke længere end til 0%.

Dette ændrer sig ikke - har foreløbigt prøvet at vente 10 minutter.

Forslag?

Fra : Erik Olsen

Dato : 10-04-03 16:42

BJ.DK wrote:
> [...]
> status tæller når ikke længere end til 0%.
>
> Dette ændrer sig ikke - har foreløbigt prøvet at vente 10 minutter.

Prøv at se nærmere på <news:b67gs5$856$1@news.net.uni-c.dk>, måske kan
det hjælpe dig.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : BJ.DK

Dato : 11-04-03 09:10

"Erik Olsen" <bjerg.olsen@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at se nærmere på <news:b67gs5$856$1@news.net.uni-c.dk>, måske kan
> det hjælpe dig.

Takker og bukker.

Børgesen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 11-04-03 12:44

Hi BJ.DK, du skriver:

> "Erik Olsen" <bjerg.olsen@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

Det hjalp desværre ikke mig. Min W98 står også på 0% på Update, og
bliver stående der.

--
Karsten Jensen

Ved svar pr. email, fjern et.