Ingen drages til ansvar efter "kaotisk" Ja~
Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 10-04-03 11:07

Jeg læser i dag med glæde i dagens aviser, at der ifølge politimesteren
i Aalborg intet grundlag er for at drage nogen til ansvar for de
såkaldt "kaotiske" forhold under sidste års Jarre-koncert.

"Hovedkonklusionen er, at det ikke kan konstateres, at hverken
arrangøren, Muskelsvindfonden, eller de implicerede myndigheder har
begået overtrædelse af straffeloven."

Dejligt. Jeg tør da heller ikke tænke på det hysteri, der var udbrudt,
såfremt man efter flere timers venten havde besluttet at udskyde
koncerten til dagen efter. Så skulle der nok være sure miner!

Og så venter vi spændt på næste koncert!

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fredgaard!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/?page=fredgaard

Fra : Thomas Hillebrandt

Dato : 11-04-03 00:11

....Og tilgiv mig i øvrigt at jeg i den forbindelse udbringer min totale hån
og mangel på forståelse til de mennesker som overværede denne koncert - vel
vidende at det var PÅ EN MARK, og at der VAR LOVET REGN - iført dyre sko som
de senere sagsøgte for at få erstattet... Bravo !

/Thomas

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 11-04-03 11:04

Thomas Hillebrandt wrote:

> [...]
> denne koncert - vel vidende at det var PÅ EN MARK, og at der VAR
> LOVET REGN - iført dyre sko som de senere sagsøgte for at få

Hørt!

Fra : John K

Dato : 11-04-03 13:24

"Thomas Hillebrandt" <info@thomashillebrandt.com> skrev i en meddelelse
> [...]
som
> de senere sagsøgte for at få erstattet... Bravo !

Til dels enig. Det ændrer dog ikke på min holdning om at koncerten var
fejlplaceret i forhold til antal gæster man lukkede ind og at arrangørerne
ikke havde taget tilstrækkelig højde for dårligt vejr.

Man burde nok have taget lidt mere hensyn til at den primære målgruppe ikke
var "Roskilde-festival" folket.

Mvh

John K

Fra : Jacob Gunness

Dato : 11-04-03 11:44

Det her har jo været diskuteret en del før :) Jeg mener stadig, at
Muskelsvindfondens "arrangement" var miserabelt, uanset hvad fodtøj folk så
havde på. Så skal vi ikke een gang for alle boykotte deres bøvede
fadøl-og-snaskede-pølser arrangementer og håbe på, at Jarre virkelig dukker
op i Odense i 2005? :)

- Jacob

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-04-03 18:58

"Jacob Gunness" <jmgunness@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> og håbe på, at Jarre virkelig dukker
> op i Odense i 2005? :)

HUH?! Er der noget jeg ikke har hørt om?! :)

> - Jacob

Lars B

Som i dag griner over omstændighederne, ved en ellers fed koncert på Gl. Vrå
enge :)