Hvad er det søgemaskinerne går efter...
Fra : Henrik Petersen

Dato : 10-04-03 10:49

hej læser

Håber det er den rigtige gruppe, men man kan jo altid få et FUT....

Hvad er det søgemaskinerne leder efter i koden, er det

eller hvad....?

mvh
henrik

Fra : jopa

Dato : 10-04-03 11:03

Davs du
Henrik Petersen <hep@image.dk> skrev bla:
> Hvad er det søgemaskinerne leder efter i koden, er det

De går efter <title> så derfor lav en sigende titel
Endvidere går de efter indhold.
Bruger du frames så smid sigende tekst/søgeord i din <noframes>
--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Henrik Petersen

Dato : 10-04-03 11:15

Bruger ingen frame, kun CSS til det visuelle og så html, asp til siderne...
Takker

henrik

Fra : Inc

Dato : 10-04-03 13:21

*PiiiiiSST* lav lige dine input felter samme størrelse ;)

det vil give lidt bedre look

Fra : M. Møller

Dato : 11-04-03 09:25

Inc <de@monstersurf.dk> skrev:
>*PiiiiiSST* lav lige dine input felter samme størrelse ;)
>det vil give lidt bedre look

I forbindelse med at jeg har lavet en hjemmeside er jeg også
interesseret i at høre, hvordan man får søgemaskinerne til at
finde den.
Sååååå, hvad mener du med input felter i samme størrelse???

Og så lige en kommentar til søgninger:
I forbindelse med at man laver frames er der mange som laver
følgende(fejl):
I noframes tagén skriver mange

Fra : Henrik Petersen

Dato : 11-04-03 10:27

Det kune jeg da oxo lide at få at vide...har siddet med en linial og målt og
min CSS fil er difineret med sammen mål...?

henrik