MS Windows
briani 27239
Ny-installation - hvordan?
Fra : Steen Eiler Jørgense~

Dato : 10-04-03 10:25

Når man skal ny-installere hele skidtet (og jeg mener *hele* skidtet!), så
skal man jo bl.a. installere

Windows
Office-pakke
Diverse opdateringer og patches til Windows
Diverse opdateringer og patches til Office
Alle mulige andre programmer, man skal bruge
+evt. konsultere windowsupdate for andre sikkerhedsopdateringer og lign.

Når Windows først er installeret, er der så en installationsrækkefølge, der
er den smarteste? Bør man f.eks. opdatere og patche sin windows FØR man
installerer Office, eller bør man vente til bagefter?

--
Steen Eiler Jørgensen
"No, I don't think I'll ever get over Macho Grande.

Fra : Claus

Dato : 10-04-03 11:46

Altid Windows Update først...Så får du programrettelserne med inden du inst.
noget andet..

Claus

Fra : Steen Eiler Jørgense~

Dato : 10-04-03 11:53

"Claus" <clausa@mail.dk> skrev

> Altid Windows Update først...Så får du programrettelserne med inden du
inst.
> noget andet..

Dvs.:

1. Windows
2. Windowsupdate
3. Office
4. Windowsupdate
5. Officeupdate
6. Andre programmer
7. Windowsupdate

eller skal jeg køre officeupdate før windowsupdate efter installation af
office?

Fra : Leif Pedersen

Dato : 10-04-03 15:15

> der
Når windows er instaleret er det først alle driverne til lydkort printer er
alle de andre og her efter alt det andet.

Hilsen
Anders