MSI KT3 ULTRA2-R - MS-6380E
Fra : MSP

Dato : 10-04-03 09:09

Hey

Jeg har købt sådan et bundkort, men nu er jeg lidt i tvivl...

I manualen står der at mit bundkort max. kan tage en XP 2200+, men på nettet
står der på MSI's http at bundkortet uden ændring (opdatering) af bios
skulle kunne tage en XP 2700+...

Er der nogen der ved noget ??

MSP

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-04-03 22:43

"MSP" <mspmail@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nettet
> står der på MSI's http at bundkortet uden ændring (opdatering) af bios

Da de skrev manualen var en XP2200+ sikkert den største... Så stol du bare
på det der står på nettet.

- Martin