Hjælp , FIC SD11 MB hænger fast ude i bios~
Fra : Steffen H.Schmidt

Dato : 10-04-03 07:22

Hej Ng

Efter en blå skærm ved indsættelse af USB kortlæser + trykke på stifinder,
vil min PC ikke starte igen..

Når jeg tænder på knappen får jeg de første 3-4 linier med AMI bios, AMD
Athlon600 mHz og Checking NVram.. _

Så står cursoren bare og blinker og der sker ikke mere, ingen fejl beep
ingen aktivitet på HDD selv om HDD lampe lyser konstant. Den når aldrig at
køre på A drevet eller CD-rom så jeg kan ikke boote på nogen måde.

HW:
MB : FIC SD11 PCB1.6
Bios AMI nc608
AMD Athlon 600 MHz
96Mb noname ram
3dFx Voodoo 3/1000

Jeg har checket alle stik og strømforsyningsstikket var lidt løst, det har
jeg trykket på plads igen, det har ikke hjulpet, jeg har også reset bios med
den jumper som er der, det hjalp heller ikke.

Det eneste jeg kan er at slukke den igen.

Kan der være noget der er brændt af, måske fordi strømfosyningsstikket måske
ikke har haft 100% forbindelse ?

Hvordan skal jeg gribe sagen an ? Nyt MB eller ny PC ?

På forhånd tak

Steffen H.Schmidt

Fra : Leony

Dato : 10-04-03 17:04

"Steffen H.Schmidt" <vw83gti@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan skal jeg gribe sagen an ? Nyt MB eller ny PC ?

Har du koblet kortlæseren fra igen?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/