Red Hot ? DK ???
Fra : Wost

Dato : 22-03-01 01:33

Høre jeg rigtig i radioen her i dag da de sage at Red Hot kommer til sommer
for at spille i Parken ??? Hvornår er det lige hvis jeg har hørt rigtig og
hva kommer
det ikke til at koste ? I Parken ?

MoX

Wost

Fra : Anders Riis

Dato : 22-03-01 11:26

Wost wrote:

> [...]
> for at spille i Parken ??? Hvornår er det lige hvis jeg har hørt rigtig og

Ifølge Gaffa: http://www.g.dk/artikel.asp?ID=394
Spiller de i Parken d. 21. august. 15.000 billetter sælges fra på mandag...

Fra : Flea

Dato : 22-03-01 22:40

Anders Riis <riis@daimi.au.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3AB9D354.2972BE93@daimi.au.dk...

> Ifølge Gaffa: http://www.g.dk/artikel.asp?ID=394
> Spiller de i Parken d. 21. august. 15.000 billetter sælges fra på
mandag...

HVor kan man få billet????????

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 22-03-01 23:52

"Flea"
> HVor kan man få billet????????

På Billetnet formodentlig - dvs. på posthuset eller pr. telefon (ville sige
nettet, men det skal man sjældent regne med!).

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Flea

Dato : 23-03-01 20:10

Har været inde på billetnet.dk!
hvad koster det?
Det står der intet om!

Fra : Uffe Holst

Dato : 23-03-01 21:59

In an article of 23 Mar 2001 Flea wrote:

> Har været inde på billetnet.dk!
> hvad koster det?
> Det står der intet om!

Prøv dog at ring til Billetnet så. 70 15 65 65, hvis jeg husker korrekt.

--
Uffe Holst