Til Peer, som skulle finde ridehuset
Fra : Martin Ploug

Dato : 09-04-03 22:56

Hej Peer

Dine-mail må være forkert, jeg fik en fejlmeddelse.

Ved du, hvor Århus musikhus ligger ?
Jeg mener adressen må være Frederiks allé.
Det ligger på hjørnet af Frederiks allé og Sønder Allé.
Ridehuset ligger i nærheden af Rådhuset og mMusikhuset
- søg evt. på www.krak.dk

Hilsen Martin

Fra : General Ry

Dato : 11-04-03 07:57

"Martin Ploug" <mploug@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det ligger på hjørnet af Frederiks allé og Sønder Allé.
> Ridehuset ligger i nærheden af Rådhuset og mMusikhuset

Det er nu ikke helt rigtigt. Det er ridehuset der ligger på hjørnet af
Frederiks Allé og Sønder Alle´.
Musikhuset ligger på arealet bag ridehuset. man kommer nemmest dertil ved at
fortsætte lidt ad Frederiks Allé og så gå til højre, gennem den lille "park"
der ligger mellem Musikhuset og Frederiks Allé. Det er ca. overfor
Rådhusparken.

M.v.h.
Ole

Fra : Peer E.P.

Dato : 11-04-03 22:57

"General Ry" <oleryolf@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
"park"
> der ligger mellem Musikhuset og Frederiks Allé. Det er ca. overfor

Tak for jeres beskeder!
Jeg fandt ridehuset helt uden brug af kort osv. takket være alle Jer som har
været så flinke at hjælpe mig.
Tusind tak for hjælpen drenge!

Det var en fed Saybia koncert!

Forresten, så husk altid lige at tjekke mail adr. når I vil skrive tilbage
på newsnet, da mange gustne firmaer finder email adresser og spam'er dem
herigennem. Derfor skal man lige fjerne det stykke i min mail. adr. der
hedder"FJERNDETHER"

Mvh. Peer