skumbananer
Fra : Pia J

Dato : 09-04-03 20:51

Bisserne synes Muddi får for meget opmærksomhed, og vil derfor gerne bidrage
med et par snapshots af deres smukke selv. Taget INDEN de gik i dækning for
tandbørsten.

:Pia

Fra : Kristian Kjeldsen

Dato : 10-04-03 02:59

Smukke katte. Jeg vil vil gerne have sådan en gråstribet igen.. Den sidste
jeg havde (gråstribet) døde af kræft i øret, og afløseren for den rendte ud
foran en bil.

Søger nu efter en ny misser til at holde musene ude af huset, og holde mine
tæer varme om natten.

Kristian

Fra : Mulle's mor

Dato : 10-04-03 18:15

"Kristian Kjeldsen" <kr.kjeldsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ud
> foran en bil.
>
> Søger nu efter en ny misser til at holde musene ude af huset, og holde

Kristian, hvordan fik du din kat til at varme dine tæer?

Min "sengekat" skal absolut altid ligge ovenpå min mave, hvilket er ret a n
s t r e n g e n d e
Er der et fif, eller har jeg bare fået mig et "uheldigt eksamplar" af racen
"sengekat"?

Håber du finder dig en ny mis snart, selvom vi går foråret i møde, er det
altid godt at have varme fusser :)

--
Hilsen Mulle, Miv og MissRosa's mor

http://hei.homepage.dk

Fra : Kate

Dato : 10-04-03 19:20

Pia,

Jeg er altså godt nok vild med dine skumbananer, sikke et udtryk .
De er jo himmelsk store og utroligt flotte. Specielt Hannibal kunne jeg
altså godt lige nuppe hvis du en dag inviterer på kattetræf
Han kan vel gemmes i bagagerummet *fnis*

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Pia J

Dato : 11-04-03 07:11

"Kate" <mowgliFJERN@oliwer.dk> wrote in message
> [...]
> altså godt lige nuppe hvis du en dag inviterer på kattetræf
> Han kan vel gemmes i bagagerummet *fnis*

Hannibal er da alt for glad for sine hunde til at ville med dig hen et sted
hvor han ikke får 100% opmærksomhed!

Jeg bor vist også lidt for langt ude på bøhlandet til at nogen kommer til
kattetræf (måske Else, hun bor lige om hjørnet) - der er et par km til
nærmeste bus, og 4 km til busknudepunkt.

:Pia

Fra : Kate

Dato : 11-04-03 16:25

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> der er et par km til
> nærmeste bus, og 4 km til busknudepunkt.

Åh, men bilen er jo opfundet

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 14-04-03 18:01

> [...]
> kattetræf (måske Else, hun bor lige om hjørnet) - der er et par km til
> nærmeste bus, og 4 km til busknudepunkt.

Hejsa Pia

Det skal du da ikke sige .. Jeg bor da ikke så langt fra Fuglebjerg (
bor ved Skælskør ) og der må da bo flere sådan i omegnen af Vestsjælland
???

Knus fra - den anden - Pia
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :
http://community.webshots.com/user/pia_denmark

Fra : Pia J

Dato : 14-04-03 18:03

"Pia Lihme Petersen" <Pia@Lihme.com> wrote in message news:3e9ae926$0$242

> Det skal du da ikke sige .. Jeg bor da ikke så langt fra Fuglebjerg (
> bor ved Skælskør ) og der må da bo flere sådan i omegnen af Vestsjælland
> ???

Jamen det kan da være jeg tager mig sammen en skønne dag, så!

:Pia

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 14-04-03 18:06

Vestsjælland

> Jamen det kan da være jeg tager mig sammen en skønne dag, så!
>
> :Pia

Syn's jeg du skulle .. Det ku' være mægtig hyggeligt .. jeg har aldrig
været til kattetræf

Knus fra Pia

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 14-04-03 23:41

"Pia Lihme Petersen" <Pia@Lihme.com> skrev i en meddelelse

> til

Arh Pia, jeg har da været helt i Holte til kattetræf, så må de andre da også
kunne finde ud af at komme herned til os
Men okay, her på landet har vi jo også allesammen bil.

Mvh. Else.

Fra : Hanne Dahl

Dato : 15-04-03 19:06

Hej Pia/Else og alle de andre.
Der er skam "Københavnere" som gider at kører så langt. For jeg regner med
at Stubbekøbing tælles ind for langt Der kælede vi cooner hos Lisbeth.
Samt vi kan også finde på at komme forbi til kaffe ,ikke samdt Else!!
Vi er skam ikke bange for motorveje *G*
Påske hilsner fra Hanne Dahl

--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Fra : Pia J

Dato : 15-04-03 19:46

"Hanne Dahl" <hanne.knudsen@SPAM-TRAPget2net.dk> wrote in message

> Vi er skam ikke bange for motorveje *G*
> Påske hilsner fra Hanne Dahl

Hihi - og så bor jeg lige ½ time fra nærmeste motorvej (Ringsted).

Jeg troede ellers man skulle have mindst 10 misser til at gå på omgang når
man holdt den slags? Men 75 kg skødehunde kan måske kompensere lidt....
Dem som tager småfolk med gøres hermed opmærksom på at de ikke behøver blive
vasket hjemmefra!

:Pia

Fra : Nina El Falaki

Dato : 11-04-03 17:35

"Kate" <mowgliFJERN@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> Pia,
>
> Jeg er altså godt nok vild med dine skumbananer, sikke et udtryk .

Ja godt det ikke er skummus, så havde de ædt hinanden :)) (kunne ikke lade
være)

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Pia J

Dato : 11-04-03 17:36

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> wrote in message news:p4Cla.14429

> Ja godt det ikke er skummus, så havde de ædt hinanden :)) (kunne ikke
lade
> være)

Hehe, faktisk kaldes de oftest puttemus :)

:Pia

Fra : Mette Jensen

Dato : 10-04-03 19:24

Hej!

Hvor er de bare skønne! Virkelige flotte eksemplar af racen huskat.
Synes nemt jeg kan se deres far er Manie Coon.

Håber de er kommet frem igen efter tandbørstningen

--
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Pia J

Dato : 11-04-03 07:12

"Mette Jensen" <mette@chimera-mainecoon.dk> wrote in message

> Håber de er kommet frem igen efter tandbørstningen

De tilgiver i løbet af et splitsekund. Eller også er de meget glemsomme. Det
er ikke hjerneceller de har flest af, jeg tror de er trængt væk af deres
spindemaskine.

:Pia