Kastration
Fra : Helle

Dato : 09-04-03 20:50

Hejsa.

Så er det i morgen, torsdag, kl. 8:45 at Sylvester og Emil skal på
dyrehospitalet. Sylvester skal kastreres og øremærkes og Emil skal øremærkes
(han er kastreret). Jeg fik penge tilbage i skat den anden dag, så jeg
tænkte at NU skulle det være og overståes men puha, hvor har jeg det
dårligt. Sikke noget pjat! *s*
Sidst vi havde en kat som skulle indlægges var da Mikkel skulle have taget
røngten og øremærkes - vi så ham aldrig mere da han blev aflivet. Det sidder
stadig så dybt i mig, at jeg frygter, at der går noget galt med en af
misserne i morgen under narkosen. Puha, er helt anspændt. Inderst inde ved
jeg jo godt at det er noget være skaberi men alligevel
Vi har jo været overdrevet uheldige med vores katte og nu har vi efterhånden
haft held med misserne de sidste par mdr så hvorfor skulle det ikke gå galt
for os igen? - eller hvorfor skulle det?! *s*
Er helt forskruet i bøtten over det - og det bliver virkelig underligt ikke
at have nogen af dem hjemme i omkring 6 timer i morgen. I kan tro der skal
luftes ud når muligheden nu virkelig er der uden hele tiden at skulle passe
på *g*.

Misserne hader med garanti skattevæsnet for at have givet mig penge tilbage
*lol* men de fik da også noget nyt legetøj den anden dag. Jeg købte sådan en
blå ring med en kugle imellem - faktisk er det to blå ringe oven på
hinanden. Sylvester kan blive edder hidsig på den så han er lige ved at
skrige af den. hehe.

Trængte bare til lidt luft

Hilsen Helle

__________________________________________________________________ Helle
Nielsen ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Majer

Dato : 10-04-03 07:37

Helle wrote:
> [...]
> og Emil skal øremærkes (han er kastreret). Jeg fik penge
> tilbage i skat den anden dag, så jeg tænkte at NU skulle det

Hih--- Creamy skal også stereliseres for vores skattepenge. Jeg skal bare
lige ha bestilt en tid.

Håber at alt går som det skal for jer.

mange hilsner fra
--
Majer
www.majer.dk

Fra : Helle

Dato : 10-04-03 16:13

Hejsa.

Så kom misserne hjem for en times tid siden. De er mere friske end jeg
umiddelbart havde regnet med. Jeg har blødt tørfoder op i vand og Sylvester
har bestemt ikke mistet appetiten...men han styrer det fint. De slingrer
begge to men ingen af dem har kastet op (endnu). Sylvester tror stadig han
kan hoppe op på borde og løbe i klatretræ med det resultat, at han falder
ned og lander lige på ryggen...så jeg holder ekstra øje med ham - skulle jo
nødig at han kom til skade.

De er begge blevet øremærket og ser temmelig morsomme ud for de har kæmpe
vattotter ud af ørerne. *lol*.
Dette har dyrlægen gjort for, at skåne vores tæpper, tøj, møbler mm. for den
grønne farve. God ting synes jeg. Vattet skal selv falde af i løbet af de
næste par dage.

Vi har lejet en film som vi skal se i aften med ild i brændeovnen. Det
plejer misserne at slappe rigtig godt af ved - det er nærmest en tradition
vi har, når vores katte har været i narkose. De eeeeeelsker når vi sidder i
stuen og ser fjernsyn.

Mvh Helle

Fra : Ragna

Dato : 10-04-03 17:36

>Så kom misserne hjem for en times tid siden.

....og jeg er sikker på, at ejeren (eller katteslaven?) er glad og lettet!
Det er sikkert en rigtig god ide med brændeovnsvarmen, da katte let kommer
til at fryse efter opvågningen efter narkosen.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Kate

Dato : 10-04-03 19:17

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> wrote in

> Så kom misserne hjem for en times tid siden.

Det var godt det gik godt. Jeg har heldigvis aldrig selv været uheldig
med noge af mine dyr når de har været i narkose, men er dog klar over
at det kan ske at det går galt.

Jeg tror der er flere misser som bander over skattevæsnet. Jeg fik også
lidt tilbage og de går til Johans bodprøve, han har jo tidligere fået
konstateret for højt nyretal og nu vil jeg gerne have det checket, men
pga. Sofie havde jeg ikke råd i denne måned, men det ville skattefar
anderledes. Stakkels Johan

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Eva Schmidt

Dato : 10-04-03 20:45

Helle <krammemusen@hotmail.com> skrev i en
> [...]
han falder
> ned og lander lige på ryggen...så jeg holder ekstra øje med

Dejligt at høre, at alt gik fint.
Nu er der nok to herrer, der rigtig skal nusses og forkæles,
eller hvad??

Med hensyn til tilbagebetaling fra "skattefar", så røg de penge,
jeg fik, lige ind på missernes bankbog!
Sådan en har de nemlig, hvor der spares op, til hvis uheldet er
ude og det skulle være nødvendigt med kostbare operationer eller
medicin!
Der bliver sat ind hver måned og det er da blevet til en sjat
efterhånden, da kattene lykkeligvis ikke har hævet på kontoen
endnu! Syv, ni, tretten og krydse poter og fingre for, at de vil
bevare deres gode helbred!

mvh Eva