Heldig hvalp
Fra : Nina El Falaki

Dato : 09-04-03 20:31

Hej Punish

Pas på din hvalp

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=55008

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats
E-mail: cats@feca.dk
http://www.feca.dk

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 10-04-03 11:37

On Wed, 9 Apr 2003 21:31:21 +0200, "Nina El Falaki" <cats@feca.dk>
wrotd:

>Hej Punish
>
>Pas på din hvalp
>
>http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=55008

,,,,,,,,,,Jo tak utroligt at det kan lade sig gøre at overleve
sådan noget ! Ja min han æder også altmuligt hvis jeg ikke holder øje
med ham,de er meget "orale" og skal smage/slikke på alting, han går
som en myresluger udenfor og hapser altmuligt på jorden hvis jeg ikke
ser det først, men det er jeg blevet god til, og her er slipkomandoen
også god sidder og tænker på at jeg faktisk fandt en butterflykniv
for 2 mdr siden da vi gik tur, han prøvede godt nok ikke at sluge den,
men det prøvede han til gængæld med det børnedigitalur jeg fandt for
en måned siden, hvor alarmen lå og bibbede det kunne sikkert have
været en sjov historie med en hvalp der bibbede i maven så jeg
finder mange ting, når jeg nu er tvunget til at gå og holde øje hele
tiden

Fra : Erik Graversen

Dato : 10-04-03 14:44

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse news:Kt_ka.8796$y3.1067537@news010.worldonline.dk...
> Hej Punish
>
> Pas på din hvalp
>
> http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=55008

Well! Da jeg så denne historie første gang havde jeg min tvivl om dens rigtighed.
Det er snart længe siden. Jeg er sikker på at der er tale om det samme røntgenbillede.
Det var i en af den type amerikanske der viser en masse utrolige hændelser af tvivlsom
oprindelse. "Believe it or not" tror jeg programmet hed. Come on! Se lige på billedet en
gang til.

Mvh,

Erik.

--

RYGESTOP UDEN STRESS:
http://home1.stofanet.dk/erikgr/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 10-04-03 18:13

On Thu, 10 Apr 2003 15:44:11 +0200, "Erik Graversen"
<erikgr@mail1.stofanet.dk> wrotd:

> [...]
>oprindelse. "Believe it or not" tror jeg programmet hed. Come on! Se lige på billedet en

,,,,,,,,,,,,,,det ved jeg ikke jeg har set en bog på biblioteket hvor
en dyrelæge viste ting frem der var opereret ud af maven på hunde i
løbet af mange år på hans klinik, og det var ikke småting, mennesker
kan da også sluge vilde ting og overleve det den slags sker da .

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-04-03 10:54

Hej Erik & Punish

Altså for mig at se, så ser det altså ud til, at man har lagt hunden oven på
kniven, og så taget billedet. Jeg kan ikke på nogen måder se, at kniven
skulle være i hunden, hunden ligger på kniven, efter hvad jeg kan se.

M.V.H.....Benny..

Fra : R. Ilsøe

Dato : 11-04-03 11:06

> Altså for mig at se, så ser det altså ud til, at man har lagt hunden oven

> kniven, og så taget billedet. Jeg kan ikke på nogen måder se, at kniven
> skulle være i hunden, hunden ligger på kniven, efter hvad jeg kan se.

Enig... Ellers har kniven boret sig ind i rygsøjlen og vil dermed også ha'
perforeret en tarm, hvilket man, IMO ikke bare sådan lige lapper, alt efter
hvilken det er...

--
Rinnie

Se mine dejlige hunde på:
http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-04-03 11:40

"R. Ilsøe" <frygtloes_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> >

> Enig... Ellers har kniven boret sig ind i rygsøjlen og vil dermed også ha'
> perforeret en tarm, hvilket man, IMO ikke bare sådan lige lapper, alt

Hej Rinnie

Ja men med mindre disse hunde kun er født med ribben i den ene side, så må
kniven være udenfor, da den ikke krydses af ribben. Så enten ligger hunden
på kniven, eller man har lagt to billeder oven i hinanden. Snyd er det i
hvert fald, og det tror jeg ikke mange vil være uenige med mig i.

M.V.H.....Benny..

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 11-04-03 14:14

> [...]
>på kniven, eller man har lagt to billeder oven i hinanden. Snyd er det i
>hvert fald, og det tror jeg ikke mange vil være uenige med mig i.

,,,,,,,,,,,,tjae nu var jeg jo ikke helt klar over hvor mange
røngteneksperter der er herinde ? Men i er måske nogle der lever
af at tjekke røngtenbilleder siden i har så meget forstand på dem ?
for der er vel ikke nogen herinde der er uenige med mig i at man skal
have en uddannelse inden for faget for at udtale sig om den slags vel
?

Fra : Erik Graversen

Dato : 11-04-03 15:51

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse news:chfd9vkdog0opgg8ngtpl9ho63rra2kcpr@4ax.com...

> [...]
> for der er vel ikke nogen herinde der er uenige med mig i at man skal
> have en uddannelse inden for faget for at udtale sig om den slags vel

Man behøver ikke at være ekspert for at se kniven ligger i stort set hele
kroppens længde. Med mindre at Staffordshire Bull Terrier har en helt
speciel anatomi hvor hele "fordøjelses vejen" går i lige linie fra hals til
endetarm ville kniven ha' forvold så stor skade på vitale organer at hunden
ikke havde klaret det til dyrlægen.