MS Windows
briani 27239
Søgemaskinen er erstattet af en "anden"..
Fra : Henrik Sørensen

Dato : 09-04-03 20:25

Hej Gruppe...

Ja som subj. siger er min browsers søgefunktion blevet erstattet
af en eller anden anden søgefunktion som ikke er Msn (og som
ikke virker)..

I ved når man skriver et domain navn i browseren som er forkert
kommer der efter lidt tid nogle forslag frem på skærmen som
MSN søger for dig.. Det gør den bare ikke mere.. Jeg kan
desuden se at der kommet en search funktion i min browser
som jeg kan aktivere ved at højreklikke på IE bjælken..

Nu til spørgsmålet, hvordan fan*** for jeg MSN søgefunktionen
tilbage,
eller rettere tilbage til som den var før.. Jeg har ikke selv
lagt noget ind
og kan ikke se nogen steder jeg kan afinstallere den igen..

Hjææælp..

--
Vh. Henrik Sørensen
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must -

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-04-03 20:34

Henrik Sørensen wrote:

> Hjææælp..

Det er altså nemmere at hjælpe, hvis du giver os lidt flere oplysninger,
for eksempel hvilken søgetjeneste, du havner på.

Nå, men du er trods alt ikke den første med et sådant problem, så tillad
mig at gætte på lop.com. I så fald kan du finde hjælp på lop.coms
hjemmeside:
http://lop.com/help.html
og du kan hente et program til at fjerne "funktionen" her:
http://lop.com/new_uninstall.exe

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 09-04-03 20:37

Kim Ludvigsen wrote:

> Det er altså nemmere at hjælpe, hvis du giver os lidt flere
> oplysninger, for eksempel hvilken søgetjeneste, du havner på.

Ja det glemte jeg lige.. Det er noget der hedder
http://www.sqwire.com
Det er hvad jeg kan finde frem til..

> Nå, men du er trods alt ikke den første med et sådant problem,
> så tillad mig at gætte på lop.com.

Nåå så er jeg mere rolig..

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-04-03 21:41

Henrik Sørensen wrote:

> Ja det glemte jeg lige.. Det er noget der hedder
> http://www.sqwire.com

Så hjælper de links, jeg gav dig, jo ikke meget. I stedet kan du læse om
tjenesten her:
http://www.sqwire.com/faq.html

Det fremgår, at du enten har sagt ja til at få den installeret på en
hjemmeside - eller måske mere sandsynligt, at du har fået den
installeret sammen med et andet program, og at du er blevet oplyst om
dette under installationen (sikkert nederst i en eller anden alenlang
jeg accepterer-tekst).

Og du kan fjerne den her:
http://www.sqwire.com/toolbar/uninstall.html

Vær opmærksom på, at når du fjerner den, skal computeren genstartes, så
du kan jo forberede dig ved at gemme dine data og lukke dine programmer,
inden du besøger siden.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 09-04-03 21:57

Kim Ludvigsen wrote:

> Så hjælper de links, jeg gav dig, jo ikke meget. I stedet kan
> du læse om tjenesten her:
> http://www.sqwire.com/faq.html

Fandt selv da du i sidste post snakkede om den
anden søgemaskine..

> [...]
> blevet oplyst om dette under installationen (sikkert nederst i
> en eller anden alenlang jeg accepterer-tekst).

I know.. Men jeg har en fornemmelse af at det er min bedre
halvdel der har fået trykket på et eller andet på nogle sider..

> Og du kan fjerne den her:
> http://www.sqwire.com/toolbar/uninstall.html

Jep det har jeg så gjort, meeen det har hjulpet lige lidt..
Jeg har stadig valgmuligheden i browseren på bjælken
ved et højreklik på den..
Det er hedder bare Search Tool..

Problemet er at når jeg trykker en side der er forkert, skulle
MSN gerne finde en side der "ligner" den jeg søger efter..

Det eneste der sker at der kommer et par tegn foran det tastede..

Hvis vi nu anslår at http://www.hotellet.dk var forkert, skriver
den bare
http:///?%20www.hotellet.dk i stedet for at søge som før..

Damn det er noget fis det her.. Ikke engang en Gendannelse
hjælper,
fejlen er ældre end jeg kan gendanne..
Jeg opdagede det først i dag..

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 09-04-03 21:59

Kom til at tænke på om jeg ikke "bare" kunne
"slette" IE6 og ligge den ind igen.??

Det var måske en mulighed.?

Fra : Morten Graae

Dato : 10-04-03 12:48

Har du prøvet at nustille indstillinger i internet explorer. ?

Fra : Henrik S.

Dato : 10-04-03 14:46

Morten Graae wrote:

> "Henrik Sørensen" <snurredk*NOSPAM@phreaker.net> skrev i en
> meddelelse news:3e94898f$0$118$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Har du prøvet at nustille indstillinger i internet explorer. ?

Ja uden held..

Fra : Leo.E

Dato : 10-04-03 20:40

"Henrik S." <henrik.s(FJERN DETTE)@mail.dk> wrote in message news:<3e95759a$0$32038$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

> Ja uden held..

Det ku´godt lyde som en virus, prøv at scan-online herfra
www.housecall.trendmicro.com/
Hilsen: Leo

Fra : Henrik S.

Dato : 10-04-03 20:55

Leo.E wrote:
> "Henrik S." <henrik.s(FJERN DETTE)@mail.dk> wrote in message

> Det ku´godt lyde som en virus, prøv at scan-online herfra
> www.housecall.trendmicro.com/
> Hilsen: Leo

Den side virker ikke rigtigt..
Jeg har desuden McAfee Antovirus på..
Jeg scanner engang hver 14dag, og opdare jævnligt..

Så jeg tror næppe det er en virus.. Men man kan
jo aldrig vide..

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 10-04-03 20:57

Henrik S. wrote:

> Den side virker ikke rigtigt..
> Jeg har desuden McAfee Antovirus på..
> Jeg scanner engang hver 14dag, og opdare jævnligt..
>
> Så jeg tror næppe det er en virus.. Men man kan
> jo aldrig vide..

LOL

Er du gal jeg var lige sprog-spasser der.!!