Reparation af fortelt, hvor?
Fra : Benny Dein

Dato : 09-04-03 17:28

Hej

Er der nogen der ved hvor man kan få skiftet en lynlås i et fortelt til en
fornuftig penge, gerne i midtjylland?

En pris fra en campingforhandler lyder på ca. 1200,-

Det lyder lidt dyrt i mine ører. Kan det mon tage 3-4 timer at udskifte en
lynlås?

Er der nogen, der har et alternativ?

Mvh. Benny

Fra : sogs

Dato : 09-04-03 17:44

Benny Dein wrote:
> [...]
>
> En pris fra en campingforhandler lyder på ca. 1200,-
>
> Det lyder lidt dyrt i mine ører. Kan det mon tage 3-4 timer at

Hej Benny

Ikke at jeg tror det er billigere men man reparerer og syr alt hos

Mogens Clausen & Co Aps
Lufthavnsvej 10
9400 Nørresundby
98176371

og ellers ku du prøve at finde en sadelmager via de gule eller
lignende.
eller spørg på et ridecenter - de kender sikkert en i omegnen -
før hørt om, at deres symaskiner kan klare opgaven .

mvh sten

Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 09-04-03 20:11

"> og ellers ku du prøve at finde en sadelmager via de gule eller
> lignende.

Jeg havde nok også valgt at prøve hos en sadelmager.

Mvh
Heine Hvidberg
-----
www.toyota-forum.dk

Fra : T. Hartung

Dato : 09-04-03 19:07

Der findes en dame i Vejle (tidligere Isabellaansat) kan bare ikke huske
lige nu hvad hun hedder (Lone??)

aghhh - er der måske andre der kan ??

mvh
T. Hartung

Fra : åshild skåden

Dato : 12-04-03 02:42

Benny Dein <bennyremove@thisdein.dk> skrev:
> [...]

Det tar minst en time at tage den gamle lynlås af og ca. en time
at sy den nye på plus at ny lynlås koster " en halv bondegård "
så 1200,- er ikke meget