MS Windows
briani 27239
Program til at omdøbe en masse filer på en~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 09-04-03 16:57

Hej.

Jeg søger et program hvor man kan markere en masse filer og så omdøbe dem
f.eks nummererisk. Jeg skal bruge det til de billeder jeg tager med mit nye
digital kamera, fordi kameraet nummere billederne fortløbende, og det vil
sige at jeg nu snart er nået til billede nummer 1000 ...

Mvh Thomas

Fra : Tommy Hasen

Dato : 09-04-03 17:10

> Jeg søger et program hvor man kan markere en masse filer og så omdøbe dem

I win Xp markere du billederne og omdøber et, resten for samme navn + nr.

Vh
Tommy

Fra : Thomas Hjort

Dato : 09-04-03 18:58

"Tommy Hasen" <tommyhh@XXXtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> I win Xp markere du billederne og omdøber et, resten for samme navn + nr.
>
> Vh
> Tommy

Resten går et nummer op eller hvad mener du?

mvh Thomas

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 09-04-03 18:22

Thomas Hjort, du skrev:

> Jeg søger et program hvor man kan markere en masse filer og så omdøbe dem
> f.eks nummererisk.

http://www.1-4a.com/rename/download.htm

Det kan utrolig meget.

--
Henrik

Fra : Thomas Hjort

Dato : 09-04-03 18:58

"Henrik K Hansen" <henrik-k-hansen@adresse.invalid> skrev i en meddelelse

> http://www.1-4a.com/rename/download.htm
>
> Det kan utrolig meget.
>
> --
> Henrik

Checker det lige ud.

mvh Thomas

Fra : Bjarne L. Christense~

Dato : 09-04-03 18:54

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> digital kamera, fordi kameraet nummere billederne fortløbende, og det vil
> sige at jeg nu snart er nået til billede nummer 1000 ...

Jeg er utrolig glad for "THE Rename", som jeg mest bruger til samme formål.

http://www.herve-thouzard.com/therename.phtml

Hilsen Bjarne.

Fra : Lars

Dato : 13-04-03 17:56

> [...]
> digital kamera, fordi kameraet nummere billederne fortløbende, og det vil
> sige at jeg nu snart er nået til billede nummer 1000 ...

Hej Total Commander, har en sublim stærk rename funktion (CRTL-T)

Kan hentes på: http://www.ghisler.com/

mvh Lars