Epox EP-8k9a3+ vs. Gigabyte GA7VAXP
Fra : Ukendt

Dato : 09-04-03 14:06

Er der nogle der kan sige hvilket af ovennævnte bundkort der er bedst
stabilitet/ydelse??

Jeg skal bruge Raid funktionen så det er vigtigt at den virker uden
problemer

Jeg vil måske prøve lidt OC, men det er ikke det vigtigste.

Hilsen

Johnny

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-03 14:11

Er der ikke nogle der kende disse kort?

På forhånd tak

Hilsen

Johnny

Fra : Jens Petersen

Dato : 10-04-03 16:36

On Wed, 9 Apr 2003 15:05:34 +0200, <n> wrote:

>Er der nogle der kan sige hvilket af ovennævnte bundkort der er bedst
>stabilitet/ydelse??

Jeg har et GA7VAXP Ultra, og det er jeg rigtig glad for, det andet
kender jeg ikke.

>Jeg skal bruge Raid funktionen så det er vigtigt at den virker uden
>problemer

Det har jeg ikke prøvet, men jeg har da ikke hørt at der skulle være
problemer.

>Jeg vil måske prøve lidt OC, men det er ikke det vigtigste.

Fordelen er at T-bred ikke er låst i dette kort; jeg kører en XP1700+
som en XP2600+.
Ulempen er at PCI og AGP ikke kan låses.

En anden god tilg ved Gigabyte er Dual bios; hvis den ene bios bliver
flashet forkert eller ødelagt af virus booter man bare op på den
anden.
Og man kan flashe bios fra Windows uden risiko.

--
Jens

And God created Nerds. "Go forth and multiply" he said, and they did.

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-03 09:28

Tak for svaret

Hilsen Johnny