Siemens SL45 vs. Siemens s40
Fra : :-:Janner®:-:

Dato : 21-03-01 22:46

Var idag ude at se lidt på vidundret SL45 , den har nogen imponerende
funktioner ........... Meeeeeeeeeen apperat kvaliteten når ikke S40 til
sokkeholderen , den virker langt mere lækker udført i rigtig alu ........Og
så er den jo tripleband *S*, hvis man ser bort fra MP3 afspilleren så er der
jo ikke den store forskel sådan rigtigt ....... Og så er der lige det med
SL45'eren at den har den der plastic agtige antenne som jeg er bange for jeg
nok skal få knækket - Og fint nok med MP3 spilleren der er kun 32 mb ram
standart ... uha tør slet ikke tænke på hvad det koster at opgradere til 128
mb. En sidste ting er at jeg i mit job rejser en hel masse , og ja så er det
jo sådan at man flyver en hel del .. hvordan tror du de sure sprit modeller
i flyveren vil reagere når man tænder telefonen for at høre musik ... he he
tør slet ikke tænke på det , en ekspedient i Sonofonbutikken sagde idag ,
jamen man kan da bare tage sim kortet ud så når man flyver ,,,,,,,,,,
meeeeeeen gider man stå og fedte med at få det i igen når man lander
......... Puh' lyder lidt besværligt. Hvor om alt ting er at jeg nu slet ikke
ved hvad jeg skal købe. Min 8210'er er jo fin men drømmer lidt om bedre
synkroniserings funktioner med Outlook m.v. og en 6210'er m'mmmmm den er
heller ikke lige min kop the ....... Så tjaaaa' det her blever jo spændende
hvad man ender på med.

Hygge

Janner

Fra : jan steen sørensen

Dato : 22-03-01 07:34

> [...]
>jamen man kan da bare tage sim kortet ud så når man flyver ,,,,,,,,,,
>meeeeeeen gider man stå og fedte med at få det i igen når man lander

Med forbehold.
Den holder ikke, - husk selv om du tager SIM-kort ud, og tænder for "dyret",
vil senderdelen stadig være aktiv (og forstyrende) - du kan altid ringe 112
også UDEN dit SIM-kort i telefonen.!
mvh. Jan

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 22-03-01 23:37

Hej...

"jan steen sørensen" <jss@private.dk> wrote:

> [...]
>vil senderdelen stadig være aktiv (og forstyrende) - du kan altid ringe 112

Nu hvor det tilsyneladende myldrer frem med telefoner med MP3 og radio,
så kunne man tænke sig at der simpelhen var en "Flight mode" på
telefonen (som på bla. Nokia 9110) hvor man godt kan tænde radio/MP3/PDA
delen, uden at tænde selve telefonen.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 22-03-01 16:37

":-:Janner®:-:" <ask@me.com> skrev i en meddelelse
> Var idag ude at se lidt på vidundret SL45 , den har nogen imponerende
> funktioner ........... Meeeeeeeeeen apperat kvaliteten når ikke S40 til
> sokkeholderen , den virker langt mere lækker udført i rigtig alu ........

Rigtig alu??????

Er du københavner?

\MK

Fra : :-:Janner®:-:

Dato : 22-03-01 17:49

Nej så ville du måske være kommet til kaffe ? ? ? ?

Janner

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 23-03-01 07:29

> Nej så ville du måske være kommet til kaffe ? ? ? ?

Hint, det er ikke alu, men plastic der er alumalet!

\MK