MS Windows
briani 27239
Kan ikke installere xp service pack1
Fra : Troels Henriksen

Dato : 09-04-03 13:15

Hey. Jeg kan ikke installere xp service pack 1, da den hævder at min
produktnøgle er ugyldig.....

NOgen der kan hjælpe...? Troels

Fra : Søren Blom

Dato : 09-04-03 13:17

"Troels Henriksen" <munken49@hotmail.com> skrev

> NOgen der kan hjælpe...? Troels

Kontakt Microsoft.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Madsen

Dato : 09-04-03 13:18

Troels Henriksen skrev:

> Jeg kan ikke installere xp service pack 1, da den hævder at min
> produktnøgle er ugyldig.....

Så kontakt Microsoft. De kan give dig en ny produktnøgle.

Madsen.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-04-03 15:18

Troels Henriksen" skrev i en meddelelse

> Hey. Jeg kan ikke installere xp service pack 1, da den hævder
at min

> produktnøgle er ugyldig.....

> NOgen der kan hjælpe...? Troels

Skyldes formentlig, at du bruger en piratkopi.

De mest udbredte piratkopier har samme produktnøgle - og den har
MS blokeret, så man ikke kan smide SP1 på den.....

Det _kan_ omgås ved at ændre produktnøglen - men det hører vist
ikke hjemme i denne gruppe - men nærmere news:alt.dk.warez eller
lign. steder

Jan

Fra : Nielsen \(2630\)

Dato : 09-04-03 16:35

"Jan Vestergaard" <jan@nomailjve.dk> skrev i en meddelelse

> at min

> Skyldes formentlig, at du bruger en piratkopi.

Enlig ikke, det er nok hvis du har installeret en ny harddisk, eller
grafikkort, eller en anden vigtig hardware.

Så vil den poppe op og sige at du har laver en stor hardware ændring, og du
skal intaste en ny cd key, og intaster du så din key, så siger den måske at
din key er brugt for mange gange og du skal kontakte MS.

/Taastrup