Problemer med Sandra og ga-8inxp...
Fra : oz

Dato : 09-04-03 12:07

Hej NG

Jeg har invisteret i ovennævnte kort og er løbet ind i nogle problemer med
hensyn til Sandra og de benschmarks den foretager. CPU en P4 2,4 og
ovennævnte bundkort sammenlignes med eks 8x xeon eller amd CPU's osv.... Er
der nogen der ved hvad der går galt?

Desuden er min P4 CPU ca. 42-46 grader hvor min kammeraters akkurat samme
CPU kun er 28-34 grader hvad går der galt???

Håber der er nogen der kan hjælpe mig...

p.s. sandra er version 2002 med SP1.

Oz

Fra : jk

Dato : 09-04-03 12:35

On Wed, 9 Apr 2003 13:07:12 +0200, "oz" <nospam_gonzo@strike-team.com>
wrote:

> [...]
>CPU kun er 28-34 grader hvad går der galt???
>
>Håber der er nogen der kan hjælpe mig...

Den version er altfor gammel til dit granite bay chipset bundkort.

www.sisoftware.co.uk

Aflæs temperaturer i bios eller med hardware monitor program, der
følger med bundkort. Det aflæser også bios. For sisoft er også for
gammel til dette.

mvh

John

Fra : oz

Dato : 09-04-03 12:41

"jk" <johnknuhtsen@mail.dk> skrev:

> Den version er altfor gammel til dit granite bay chipset bundkort.
>
> www.sisoftware.co.uk

Jeg vil prøve 2003 istedet...

> Aflæs temperaturer i bios eller med hardware monitor program, der
> følger med bundkort. Det aflæser også bios. For sisoft er også for
> gammel til dette.

Tallene er aflæst via BIOS, jeg syntes bare det er nmærkeligt at 3 P4 CPU'er
har så forskellige temp.... 2 x 28-34 grader og min på 42-46 grader....

Men tak for tippet... jeg vil prøve og melder tilbage om det virker..

oz

Fra : jonathan

Dato : 09-04-03 12:56

> [...]
> har så forskellige temp.... 2 x 28-34 grader og min på 42-46 grader....
>
> Men tak for tippet... jeg vil prøve og melder tilbage om det virker..
Det er jo meget anpå hvilket board den sidder på, der er jo forskel på
hvordan de måler.

Fra : oz

Dato : 09-04-03 13:15

"jonathan" <dsl41894@vip.cybercity.dk> skrev:

> Det er jo meget anpå hvilket board den sidder på, der er jo forskel på
> hvordan de måler.

OK det var jeg faktisk ikke klar over, jeg troede de målte rimelig ens...
Men du kan have ret de to refference CPU'er er på et Soltek ERV2 bundkort og
ikke som mit et GA 8INXP. Så du kan da have ret...

Oz

Fra : oz

Dato : 09-04-03 13:16

"oz" <nospam_gonzo@strike-team.com> skrev: