MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win2k: Administrator's right needed to ins~
Fra : Scotty

Dato : 09-04-03 10:16

Sådan skriver min windows 2000 når jeg prøver at installere et program. Mit
brugernavn er medlem af administratorgruppen - og jeg har enddog forsøgt mig
med "Administrator" som brugernavn og så det specificerede password. Selvom
jeg er logget ind som admin får jeg samme fejl:

"Administrator's right needed to install. Install as an Administrator.
Installation is discontinued."

Hvad gør jeg forkert - kan man "bypasse" advarslen og tvinge programmet til
at installere?

Fra : Anders Lund

Dato : 09-04-03 22:04

"Scotty" <i_want@no_spam.de> wrote in

[Administrator's right needed to install]
> Sådan skriver min windows 2000 når jeg prøver at installere et
> program.

Hvilket program? Det kan være at installeren til dette er "defekt".

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Newman

Dato : 10-04-03 09:51

Det er et scan-program til min xerox printer. Leveret på originalCD fra
xerox...så jeg tvivler på det er det der er galt... :)