Manglende URL -> index.html
Fra : dennis

Dato : 09-04-03 09:46

Jeg har efterhånden en del "gamle" URL'er på de forskellige
søgemaskiner som ikke er aktive mere.

f.eks: mitdomæne.dk/gammelside.html

Er det muligt at få ALT det der ikke findes efter .dk/*** til
at går til index.html i stedet for at få en mangel-side ?

(bruger ikke asp/php).

Dennis

PS: Jeg kan lave de gamle sider med redirect, men det er ikke en
optimal løsning da jeg ikke kender alle de gamle sider.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 09-04-03 11:49

"dennis" <grantgoo7@SLEThotmail.com> skrev
> [...]
>
> PS: Jeg kan lave de gamle sider med redirect, men det er ikke en
> optimal løsning da jeg ikke kender alle de gamle sider.

En redirect er ellers den eneste rigtige løsning, hvis ikke besøgende på
gamle, ikke-længere-eksisterende sider skal få en fejlmelding.

Erik Ginnerskov - erik snabela ginnerskov dot dk
http://hjem.get2net.dk/sorgin

Fra : Leonard

Dato : 09-04-03 12:26

"Erik Ginnerskov" <egin@SPAMKILLoncable.dk> wrote:

> [...]

Du skal have fat i noget på serveren der håndterer hvad der vises ved
en fejl, det kommer anpå hvilken server du er på.

Men er det ikke ligegyldigt?
- alle ordentlige søgemaskiner reindexerer og fjerner henvisninger til
sider der ikke eksisterer mere, så dit problem forsvinder af sig selv
i løbet af en måneds tid.
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-04-03 13:48

"dennis" <grantgoo7@SLEThotmail.com> skrev :

>Jeg har efterhånden en del "gamle" URL'er på de forskellige
>søgemaskiner som ikke er aktive mere.

Læs venligst
<http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html> - tak.