Hvor i FP laver man en tilføjelse til val~
Fra : Peter

Dato : 09-04-03 09:25

Hej.

Jeg har et problem! - Hvor i FP laver man en tilføjelse til
valideringskoden? - Når man på den oploade side højreklikker og vælger "Vis
side" kan jeg se / læse hele koden men i FP-programmet i HTML-vinduet kan
"man" ikke se / læse det hele. - Hvor i programmet laver man evt.
tilføjelser til HTML valideringskoden?

m.v.h.

Peter

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-04-03 17:55

Det gør du ved at højreklikke på et formfelt i FP og vælge egenskaber
for formfeltet og her vælge validering og så sætte de parametre du
ønsker.

Fra : Peter

Dato : 09-04-03 23:07

Hej igen!

Her er en e-mail fra en person som ville hjælpe mig med at få hjemmesiden
til at "hoppe" tilbage til nogle ikke valgt radio-knapper. Han skriver:

Du kalder ikke focus() for din radioknap, det skal til:

function FrontPage_Form1_Validator(theForm)
{

var radioSelected = false;
for (i = 0; i < theForm.Jeg_foretager_en.length; i++)
{
if (theForm.Jeg_foretager_en[i].checked)
radioSelected = true;
}
if (!radioSelected)
{
alert("Vælg en af indstillingerne \"Reservering eller
Bestilling\".");
theForm.Jeg_foretager_en[0].focus();
return (false);
}

mvh Jakob A

PS: Hvordan får jeg tilføjet teksten theForm.Jeg_foretager_en[0].focus();
til min valideringstekst?

m.v.h.

Peter

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-04-03 02:31

Fjern FP's validering og skriv din egen.