Fiskeklubber i Stor kbh.
Fra : Søren Eriksen

Dato : 09-04-03 09:04

Hej med jer!

Jeg er en ung gut som søger fiskeklubber i storkøbenhavn. Jeg har især en
stor
passion for fluefiskeri efter havørreder ved kysten og laks i elve. Men jeg
mangler nogle at dele mine erfaringer med og få svar på nogle af alle mine
spørgsmål. Derfor håber jeg
at der er nogle som kan hjælpe mig med adresser/tlf.

Mvh

Søren Eriksen
E-mail: soren72@hotmail.com

Fra : Erik Mogensen

Dato : 10-04-03 16:43

Prøv www.lfk1940.dk

Fra : Henning Hviid

Dato : 10-04-03 21:17

Jeg er med i Strandkarpen i Vanløse, det er en forholdsvis lille klub, men
vi har det sjovt og fanger fisk. De fleste af os er kystfiskere som dig, og
vi arrangere ture af alle salgs, sveriges øst og sydkyst, hytteture til
fyn/jylland, kystture til syd-,vest-,nord-sjælland, falster/møn, vi prøver
det hele. Vi binder også fluer på vores klubaftener. Kig ind på
http://www.strandkarpen.dk/ og du er altid velkommen til at kigge ned til
os, vi mødes hver mandag, addressen finder du på nettet. Har man lyst til
andet end kystture, har vi også ture til å, sø, P&T og havture, samt en
velfungerende juniorafdeling.

Hilsen
Henning Hviid
hhn@image.dk

P.S. forrige weekend var vi ved bøgeskoven syd for køge, seks havørred, fem
over målet. og så er vi vist en af de billigste fiskeklub i københavn, hvor
du både bliver medlem af SU og Danmarks sportsfiskerforbund.