MS Windows
briani 27239
privat mappe?
Fra : ps

Dato : 08-04-03 23:58

Hvordan opretter man pasword til en mappe i XP? Jeg mener, hvis man går ind
under "deling og sikkerhed", så kan man vælge at gøre pgl. mappe "privat".
Hvorefter den spørger, om man vil oprette et password, men derefter føres
man til brugerkonti, hvilket altså betyder, at hele adgangen fra start af
bliver password kontrolleret.
Dét jeg ønsker, er ikke at man skal bruge password for at komme ind i min
brugerkonto, men kun for at komme ind i enkelte mapper..hvordan gør man det?

m.v.h.
P.sørensen

Fra : Bach|DK|

Dato : 09-04-03 09:45

> Dét jeg ønsker, er ikke at man skal bruge password for at komme ind i
> min brugerkonto, men kun for at komme ind i enkelte mapper..hvordan
> gør man det?

- Kan man det?

--
Michael Bach

Fra : Jens S

Dato : 09-04-03 10:11

"Bach|DK|" <m_bach_f@hotmail.com> wrote in message

> - Kan man det?
>
> --
> Michael Bach

Jeg tror du skal have fat i noget trediepartssoftware til det. Prøv hos
tucows eller download.com

Jens

Fra : ps

Dato : 11-04-03 11:54

Jeg fandt faktisk et gratis program, som kan løse opgaven:
http://user.tninet.se/~xya429e/

til de som skulle være interesseret.
m.v.h.
P.Sørensen

Fra : H.J.Suurland

Dato : 10-04-03 17:58

"ps" <pbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan opretter man pasword til en mappe i XP?

Jeg kan anbefale et program der hedder Folderguard, som kan lige præcis de
ting du efterlyser. Ved opstart af windows skjuler eller låser den de mapper
du har defineret som skjulte eller låste. Ved tryk på et lille ikon
fremkommer der et vindue hvor du kan indtaste en kode for at låse op eller
vise mapper.
Jeg bruger version 5.02, og jeg tror at det er minimum versionen for at den
dur i XP, men jeg er ikke helt sikker.

Med venlig hilsen
Hans