MS Windows
briani 27239
Printer findes som ny, selvom den /er/ ins~
Fra : Kasper Damkjær

Dato : 08-04-03 21:35

Jeg har en Brother HL-1240 printer, der er installeret med Brothers egen
driver og det virker helt upåklageligt.

_Men_ Windows (XP Pro) er så "venlig" at finde printeren som ny enhed og
installere sin egen driver til den, hvilket resulterer i at jeg nu har to
printere installeret. Hvis jeg fjerner den ene (den som Windows
installerer) så sker det bare forfra ved næste opstart.

Nogle ideer til hvordan jeg kan få Windows til at blande sig uden om?

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-04-03 18:45

Fjern begge og følg så meget nøje installationsvejledningen for
driveren til Windows XP.