MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Tastaturproblemer (software)
Fra : Ole D

Dato : 08-04-03 21:10

Når jeg taster på tasterne ¨ og ´, skriver de henholdsvis ¨¨ og ´´ (altid
dobbelt). Dette indebærer bl.a., at det ikke længere er muligt at skrive
f.eks. ä eller ö på den pågældende PC'er! Alle andre taster fungerer fint.

En udskiftning af tastaturet ændrede ikke noget, og såvel det valgte sprog
som tastatur-layout er naturligvis indstillet til dansk. Styresystemet er
Windows 98 SE.

Hvad kan der være galt..?!

Vh. Ole

Fra : Torben Jensen

Dato : 09-04-03 06:50

"Ole D" <ole.drostbo@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som tastatur-layout er naturligvis indstillet til dansk. Styresystemet er

Har du prøvet at skanne for virus,mener der er en vrius der gør at man ikke
kan skrive æ å.
--
Mvh Torben