MS Windows
briani 27239
catsrvps.exe - overforbrug af CPU og hukom~
Fra : @m

Dato : 08-04-03 19:03

Hej

Jeg har et problem med Windows xp. Når pc'en starter eller når der skiftes
brugere starter der et program:
catsrvps.exe. dette program tager al CPU ressourcen og efterhånden hele
hukommelsen. Programmet ligger
i c:\windows\system32. Hvis ikke jeg stopper programmet via task manager kan
jeg i løbet af i par minutter
ikke lave noget på pc'en.
Er der nogen der kan hjælpe?
Hvad er det programmet laver? Kan jeg bare slette det eller?

På forhånd tak, Pia

Fra : Madsen

Dato : 08-04-03 20:12

@m skrev:

> Hvad er det programmet laver? Kan jeg bare slette det eller?

Prøv at højreklikke på filen i c:\windows\system32 og vælg Egenskaber
og fanebladet Version. Det kan måske afsløre hvad filen hører til.

Madsen.

Fra : @m

Dato : 08-04-03 21:27

Jeg bliver ikke klogere af at vælge egenskaber, der står ikke noget om hvor
og til hvad programmet bliver brugt.

Mvh
Pia

Fra : Madsen

Dato : 08-04-03 21:54

@m skrev:

> Jeg bliver ikke klogere af at vælge egenskaber, der står ikke
> noget om hvor og til hvad programmet bliver brugt.

Nå ok. Så er jeg blank. Det er ikke en fil jeg har her på min pc med
WinXP og Win2000 installeret, så den må været kommet ind med et eller
andet program som du har installeret.

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 08-04-03 23:06

On Tue, 08 Apr 2003 22:53:44 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Nå ok. Så er jeg blank. Det er ikke en fil jeg har her på min pc med
>WinXP og Win2000

Heller ikke jeg, win xp home dk, kun catsrvps.dll. Google kender
heller ikke catsrvps.exe, kun catsrvps.dll.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 09-04-03 06:24

Peter Loumann <peloda@tiscali.dk> wrote in

> Heller ikke jeg, win xp home dk, kun catsrvps.dll. Google kender
> heller ikke catsrvps.exe, kun catsrvps.dll.

Lidt virus agtigt at kalde sig noget, som en anden fil hedder.

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : @m

Dato : 09-04-03 08:55

Tak for jeres kommentarer men det bringer mig desværre ikke videre.
Jeg har kørt en virusscan som heller ikke har opdaget noget.

mvh
Pia

Fra : Anders Lund

Dato : 09-04-03 21:55

"@m" <markers@sol.dk> wrote in

> Tak for jeres kommentarer men det bringer mig desværre ikke videre.
> Jeg har kørt en virusscan som heller ikke har opdaget noget.

Submit den til dem som laver dit antivirus produkt. Evt. kan du sende den
til mig, så vil jeg prøve at sende den til Symantec.

Fra : Madsen

Dato : 08-04-03 23:19

Peter Loumann skrev:

> kun catsrvps.dll