Bogen om Star Wars (den til LD box edition~
Fra : sCREEm

Dato : 08-04-03 16:58

Med risiko for at være lidt OT, jeg har sat min Star wars LD Box til salg,
men da jeg ikke aner hvad bogen er værd, ved jeg ikke helt hvad der vil være
rimeligt, at tage boxen incl bog.

Bogen er som ny.

Bogen jeg omtaler er:George Lucas The Creative Impulse.

MVH.

sCREEm

Fra : Jens Thomsen

Dato : 08-04-03 17:23

"sCREEm" <screem@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> men da jeg ikke aner hvad bogen er værd, ved jeg ikke helt hvad der vil

Bogen kan bestilles hjem over nettet i hardback (både engelsk og amerikansk)
for £25-30. Jeg købte selv den indbundne, engelske andenudgave på udsalg hos
Arnold Busck for et par år siden for små 85kr.

--
MVH/ regards
Jens Thomsen

Fra : sCREEm

Dato : 08-04-03 18:45

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> wrote in message

> [...]
> MVH/ regards
> Jens Thomsen
> "Television has brought murder back into the home - where it belongs"

TTak, troede den var lidt mere værd :)

MVH.

sCREEm