Trailere???
Fra : Skægpest

Dato : 08-04-03 17:00

Hvor kan man DL trailere???

Hilsen
SkægPest

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 08-04-03 17:13

Skægpest's utterance expressed in news:b6urma$2nke$1@news.cybercity.dk:

> Hvor kan man DL trailere???
>
> Hilsen
> SkægPest

www.trailersiden.dk

www.imdb.com

Hvis det er nyere film, er der for det meste en hjemmeside
til filmen, hvor trailere kan downloades. Produktions-
selskaberne har også tit trailere på deres hjemmesider.
Sony, Warner, 20th century etc...

Desuden kan man ofte finde rigtig mange trailere på fildelings-
systemer som kazaa og lignende steder.

Hilsner!

--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Lothario

Dato : 08-04-03 17:25

"Skægpest" <dsl63325@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hvor kan man DL trailere???

www.apple.com/trailers

Moe

Fra : Morten DH

Dato : 08-04-03 18:31

"Lothario" <waste@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> www.apple.com/trailers

Nu vi er ved emnet, nogen der ved hvorfor man ikke kan save T3 traileren?
(kan med alle andre via Quick time Pro)

Fra : Steen Villumsen

Dato : 09-04-03 13:15

Morten DH <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote:

> "Lothario" <waste@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
>
> Nu vi er ved emnet, nogen der ved hvorfor man ikke kan save T3 traileren?
> (kan med alle andre via Quick time Pro)

Når man auther QuickTime-film har man mulighed for at slå muligheden for
download fra...

Med en smule HTML-kendskab kan du kigge i source'en på siden når
traileren kører og finde det direkte link.
T3 traileren i lav opløsning kan f.eks. downloades fra
http://progressive.stream.aol.com/wb/gl/wbonline/progressive/t3/t3_tlr_m
240_dl.mov

/Steen

Fra : Per

Dato : 09-04-03 15:03

"Steen Villumsen" <i_h@te_spa.mm> skrev i en meddelelse
> [...]
Ja jeg fatter sgu ikke hvordan de kan komme i tanke om at spærre for det? De
må da have interesse i at folk ser traileren igen og igen?

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 09-04-03 15:36

Per's utterance expressed in

> Ja jeg fatter sgu ikke hvordan de kan komme i tanke om at spærre for
> det? De må da have interesse i at folk ser traileren igen og igen?

Måske for at tvinge folk til at kigge på deres sider
igen og igen - og dermed se reklamer for andre film etc.
Det er også derfor mange firmaer er imod deep links -
altså links fra fx min hjemmeside til dmi's vejrudsigt ;)

Hilsner!

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 08-04-03 17:34

Skægpest's utterance expressed in news:b6urma$2nke$1@news.cybercity.dk:

> Hvor kan man DL trailere???
>
> Hilsen
> SkægPest

snublede også lige over denne side:

http://www.kaneda.freeserve.co.uk/trailers.html

Fra : Martin Andersen

Dato : 08-04-03 18:41

> Hvor kan man DL trailere???

eller

http://www.rottentomatoes.com

Fra : Klaus G.

Dato : 08-04-03 19:04

"Skægpest" <dsl63325@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hvor kan man DL trailere???

http://www.comingsoon.net/trailers/

Det er et site som samler dem. Eller, de linker til alle nye trailere.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : ea

Dato : 08-04-03 19:36