Hjælp til gammel sang fra tv !
Fra : Per O.

Dato : 08-04-03 16:11

For mange mange år siden så jeg en dokumentarfilm om snegæssenes vandring
fra Canada og ned til det sydlige USA. Titelmelodien til filmen kan jeg ikke
huske, men noget af teksten lød vist sådan her: "Fly high and free, fly high
away from me"
Det var så vidt jeg husker en country sanger som sang.

Dæmrer det for nogen, så vil jeg blive glad for at praj !

Hilsen,
Per O.

Fra : Martin Poll

Dato : 09-04-03 13:42

"Per O." <dont_mail@me.dk> wrote in message
> [...]
> Det var så vidt jeg husker en country sanger som sang.
>
> Dæmrer det for nogen, så vil jeg blive glad for at praj !

Google siger Glen campbell Se evt http://64.224.220.97/index.html

MVH
Martin
der ikke ved noget som helst om country musik

Fra : Per O.

Dato : 09-04-03 15:01

"Martin Poll" <poll@FJERRNadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> "Per O." <dont_mail@me.dk> wrote in message
> [...]

10000000000 tak ! Det var fantastisk. Jeg prøvede selv Google, men må have
søgt på det forkerte, for jeg fik intet brugbart resultat.

Mange hilsener,
Per Madsen
Som heller ikke ved noget brugbart om country musik (åbenbart)