MS Windows
briani 27239
XP-Pro vil ikke gemme adgangskoder
Fra : René

Dato : 08-04-03 15:36

Jeg har netop installeret en ny PC med XP pro og har nu problemet, at
systemet ikke husker password til en given side, herunder åbning af
websteder i Frontpage.

Jeg sætter flueben i "gem adgangskode", men næste gang samme problem.

En der har en løsning?

Mvh
René
rbb@tiscali.dk

Fra : Torben Jensen

Dato : 08-04-03 15:49

"René" <rbb@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> websteder i Frontpage.
>
> Jeg sætter flueben i "gem adgangskode", men næste gang samme problem.

Funktioner-internetindstillinger-generelt-autoudførelse.
--
Mvh Torben