Formmail ?
Fra : Michael Jul

Dato : 08-04-03 15:20

Hej NG

Jeg er en dum, jeg mener dum idiot til det med PHP!, men ikke desto mindre
har jeg prøvet mig lidt
frem og fået konstrueret noget mail fætter (se nedstående "kode") som
virker, sådan da ?, men jeg kan ikke finde ud af at
bruge det, jeg vil gerne have lavet en form på min side så folk kan bruge
det, hvordan laver jeg en form
som passer til det ?

<!--
<?
mail(modtager@domain.dk,
"fra en ikke-anonym",
"hej\n\nDu kan aflæse mit navn i headeren",
"from:afsender@domain.dk\n
reply-to:modtager@domain.dk");
?>
--!>

Grenaa BowlingCenter

Michael Jul
michael@grenaabowlingcenter.dk
www.grenaabowlingcenter.dk

Tel. +45 2628 0068

Fra : Thomas More

Dato : 08-04-03 15:21

Google er din ven, jeg søgte på:
php mail form code

og fandt blandt meget andet :
http://www.thickbook.com/extra/php_email.phtml

Fra : JayeL

Dato : 09-04-03 09:49

Hej. Jeg plejer at lave to filer (er ikke vildt erfaren, men det virker) -
den ene fil med en form, den anden sender:

form.htm:

<form action="send.php" method="post">
Email: <input type="text" name="email">

Fra : JayeL

Dato : 09-04-03 09:54

Ups... kom til at sende for tidligt..

Hej. Jeg plejer at lave to filer (er ikke vildt erfaren, men det virker) -
den ene fil med en form, den anden sender:

form.htm:

<form action="send.php" method="post">
Email: <input type="text" name="email"><br>
Emne: <input type="text" name="emne"><br>
Besked: <input type="text" name="besked"><br>
<input type="submit" value="Send">
</form>

send.php:
<?php
//Henter de forskellige informationer fra form.htm
$email = $_POST["email"];
$emne = $_POST["emne"];
$besked = $_POST["besked"];

mail("$email","$emne","$besked"); //Sender mail
?>

Håber, det kan bruges..
Jakob