MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Qic fil i xp?
Fra : IcEmAn

Dato : 07-04-03 13:42

Hej!

Da jeg fornylig har formateret min hd, lavede jeg backup af alle mine
mp3'ere og sån noget, men

med et par af mp3'erne ville den ikke brænde i nero, så jeg lavede backup af
dem med Win98 bacup program og

nu kører jeg xp og kan ikke få dem gendannet, hvad gør man ved det??

Mvh
Kasper

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-04-03 19:59

"IcEmAn" <fam_petersen2003@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
af
> dem med Win98 bacup program og
>
> nu kører jeg xp og kan ikke få dem gendannet, hvad gør man ved det??

Installerer win 98 igen eller finder en kammerat, som bruger win 98 og som
derved kan åbne backuppen.
MS har altid været gode/dårlige til, at hver gang de laver et nyt
styresystem, så laver de et backupprogram, som ikke kan læse gamle backups.
Så rådet fremover må være enten at kopiere direkte eller også bruge et
specielt backup program.

Kurt