MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Grafisk scandisk til Win XP ?
Fra : Tboom

Dato : 08-04-03 13:22

Findes der et program som kan vise grafisk eller lignende når man kører en
scandisk/chkdsk på Win XP Pro ?

Er bange for at der er fejl på 4 af mine diske, men kan ikke se det nogle
steder.

Fra : Tommy

Dato : 08-04-03 13:27

On Tue, 8 Apr 2003 14:21:59 +0200, "Tboom" <tbo@REMOVETHIS.mail.dk>
wrote:

> [...]
>scandisk/chkdsk på Win XP Pro ?
>
>Er bange for at der er fejl på 4 af mine diske, men kan ikke se det nogle

Tror det tætteste du kommer på noget sådant i WinXP er at gå ind i
kontrolpanelt i computer management og derefter disk management. Her
kan du se dine diske og partitioner. Højreklikker du på dem kan du se
properties og her har du et faneblad med tools, hvoraf error-checking
er 1 af dem.

--
Tommy - Hader DU en reklame? --> http://www.hadereklamer.dk
E-Reklamer.dk: http://makeashorterlink.com/?T26A15582