Problem med billeder
Fra : Carsten Jensen

Dato : 08-04-03 14:03

Jeg er ved at lægge sidste hånd på eksamensprojekt i IT. Jeg har
lavet en hjemmeside om en nordjysk virksomhed.

Mit problem er nu hvor jeg oploader den til Cliche´s server, er
at mit logo i øverste venstre hjørne ikke kan ses ligeså det
store billede i midten.

Er det fordi jeg har anvendt bogstaver som æ, ø & å i filnavnet?

Sitet er lavet i Dreamweaver MX

Adressen er : www.famjensen.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Olav Noksagt

Dato : 08-04-03 14:21

Carsten Jensen skrev:

> [...]
> store billede i midten.
>
> Er det fordi jeg har anvendt bogstaver som æ, ø & å i filnavnet?

Øh? Hvis du poster dit indlæg en tredje gang, så svarer jeg altså ikke
Se tidligere svar...

Olav