Hvem skal nu betale
Fra : John Frandsen

Dato : 21-03-01 21:12

På mit arbejde bruger jeg en stor del af tiden på at tale i telefon - men
jeg bruger også en stor del af tiden væk fra mit kontor.
Det plejer jeg at løse ved at lave viderestilling fra min telefon til min
(private) mobiltelefon, men nu er jeg blevet lidt i tvivl:

Hvem betaler egentlig for den ekstra takst... Bliver beløbet betalt af
fastnettelefonen som stiller videre, eller betaler min private mobil for
viderestillingen ?

Jeg har ikke noget imod at lægge telefon til, bare jeg ikke skal betale for
at passe mit arbejde

--

Mvh John

Tilmeld dit link på http://fp.worldonline.dk/fpeisl27461/

Fra : Michael Haahr

Dato : 21-03-01 21:33

> [...]
>
> Hvem betaler egentlig for den ekstra takst... Bliver beløbet betalt af
> fastnettelefonen som stiller videre, eller betaler min private mobil for

Den telefon du viderstiller FRA betaler taksten, dvs. i dette tilfælde,
fastnettelefonen.

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 22-03-01 00:12

> Den telefon du viderstiller FRA betaler taksten, dvs. i dette tilfælde,
> fastnettelefonen.

Men hvis du futter til udlandet, betaler du for at modtage...
Det er gratis at modtage kald i eget net... i Danmark ihvertfald...

/Keld

Fra : John Frandsen

Dato : 22-03-01 19:18

"Keld Rosenberg" <keld.rosenberg@bigfood.com> skrev i en meddelelse

> Men hvis du futter til udlandet, betaler du for at modtage...
> Det er gratis at modtage kald i eget net... i Danmark ihvertfald...

Så galt er det heldigvis ikke
Jeg yder IT-support i firmaet, og flyver kun fra kontor til kontor.

Fra : John Frandsen

Dato : 22-03-01 19:17

"Michael Haahr" <michael-h@email.dk> skrev i en meddelelse

> Den telefon du viderstiller FRA betaler taksten, dvs. i dette tilfælde,
> fastnettelefonen.

Det mente jeg også nok, men jeg blev pludselig i tvivl.
Tak for svaret!