Suspiria?
Fra : Per

Dato : 08-04-03 10:45

Er den noget ved? Er den i stil med George A. Romero's Zombie film?
http://www.axelmusic.dk/productDetails/013131161090

Fra : Jacob

Dato : 08-04-03 11:07

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> skrev i en meddelelse
> Er den noget ved? Er den i stil med George A. Romero's Zombie film?
> http://www.axelmusic.dk/productDetails/013131161090

Du kan læse om den her:
http://us.imdb.com/Title?0076786
Den har da fået ok User Rating...

Fra : Per

Dato : 08-04-03 14:57

> Du kan læse om den her:
> http://us.imdb.com/Title?0076786
> Den har da fået ok User Rating...

Ja tak, jeg kan skam godt selv finde filmen på IMDB, men jeg bad jo om folks
egen mening.

Fra : Jacob

Dato : 09-04-03 07:39

> Ja tak, jeg kan skam godt selv finde filmen på IMDB, men jeg bad jo om
folks
> egen mening.

der står da en masse meninger derinde.. desuden har jeg ikke set den og
ville bare hjælpe

Fra : Morbid Angel

Dato : 08-04-03 12:34

On Tue, 8 Apr 2003 11:44:59 +0200, "Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk>
wrote:

>Er den noget ved? Er den i stil med George A. Romero's Zombie film?
>http://www.axelmusic.dk/productDetails/013131161090

Nej slet ikke.
Læs mere her http://www.darkdreams.org/suspiria.shtml

mvh

MA

Fra : Kasper Bang

Dato : 08-04-03 14:35

Per wrote:
> Er den noget ved? Er den i stil med George A. Romero's Zombie film?

Genså den faktisk lige i aftes... Kender du Dario Argento? Selv om han
har arbejdet sammen med Romero, så ligger de fleste af hans film meget
langt fra dennes zombiefilm. "Suspiria" er en visuelt meget
ekspressionistisk gyser om overnaturlige kræfter (og her taler vi altså
om godt med kulørte projektører på de gotiske kulisser) med fabelagtigt
uhyggelig underlægningsmusik og godt med udpenslede, virtuost udførte
knivmord. Vær forberedt på en anderledes oplevelse!

Min klare Argento-favorit er "Profondo Rosso" (aka. "Deep Red"). Det er
mere rendyrket Giallo - italiensk gysergenre med makabre mordgåder, som
bygger på mere eller mindre underlødig kiosklitteratur. Men Argento er
et geni til at overføre fortællingerne til lærredet. Han kan opbygge
uhyggestemninger som nærmest ingen andre, og du er altid garanteret en
stor visuel oplevelse. Så kan man leve med, at han ikke er den store
personinstruktør, og at historierne nogle gange forekommer lidt tynde
(det sidste er dog slet ikke tilfældet i "Profondo Rosso"). Men som MA
nævner, så kan du læse mere om ham på http://www.darkdreams.org.

> http://www.axelmusic.dk/productDetails/013131161090

Dvdoo har den næsten lige så lækre R2 Anchor Bay til 100 kr. (husk deres
nye bestillingsgebyr på 19 kr.). Eneste forskel er en anden
dokumentarudsendelse, og så får du ikke soundtrack-cd'en med.

MVH/Kasper Bang

Fra : Jens Thomsen

Dato : 08-04-03 16:52

"Kasper Bang" <johnnyhefty@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Dvdoo har den næsten lige så lækre R2 Anchor Bay til 100 kr. (husk deres
> nye bestillingsgebyr på 19 kr.). Eneste forskel er en anden
> dokumentarudsendelse, og så får du ikke soundtrack-cd'en med.

Et oplag er produceret med synk.-problemer. Anchor Bay UK er dog villige til
at bytte, hvis man er uheldig, så man skal bare gøre op med sig selv, om man
vil risikere besværet.

http://www.dahf.dk/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=1&t=001274

--
MVH/ regards
Jens Thomsen

"Every party has a winner and a loser"

Fra : Jan Andersen

Dato : 08-04-03 18:52

On Tue, 8 Apr 2003 17:52:03 +0200, "Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk>
wrote:

> [...]
>at bytte, hvis man er uheldig, så man skal bare gøre op med sig selv, om man

Jeg købte den også i sidste (?) uge hos dvdoo.
Min har ingen sync-probs. Hverken på DD5.1 ellers DTS sporet.
Eller også har mine ører et sync-problem

--
Jan

Remove 'FOS' from email address.

Fra : Kasper Bang

Dato : 10-04-03 10:05

Jan Andersen wrote:
> Jeg købte den også i sidste (?) uge hos dvdoo.
> Min har ingen sync-probs. Hverken på DD5.1 ellers DTS sporet.
> Eller også har mine ører et sync-problem

Jeg lagde heller ikke mærke til noget. Men det kan selvfølgelig være
fordi, jeg efterhånden har en høj tolerancetærskel mht. dårligt
synkroniserede italienske film. DAHF-tråden refererer til R2-anmeldelsen
på Dark Dreams-siden, og jeg havde faktisk læst den, inden jeg så
filmen, men jeg glemte godt nok at holde øje.

Men mon ikke det er sandsynligt, at Dvdoo har ligget inde med både gode
og dårlige versioner? Det er også muligt, at problemet er løst nu, da
filmen en overgang har været i bestilling og de nu har fået friske
(ordnede?) forsyninger hjem.

MVH/Kasper Bang

Fra : Bitbucket

Dato : 09-04-03 08:41

Per <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> wrote:

> Er den noget ved? Er den i stil med George A. Romero's Zombie film?
> http://www.axelmusic.dk/productDetails/013131161090

Det er ikke en zombiefilm, det er en gotisk gyser og den er flot.
Efterfølgeren Inferno er endnu flottere og det er en af mine absolutte
favoritter.
global village idiots. - Paul Ginsparg.