Foretrukne
Fra : Pia Jensen

Dato : 08-04-03 10:39

Hej
Jeg vil gerne have at min hjemmeside hedder noget, når den føjes
til foretrukne, hvor sætter jeg navnet ind. Jeg bruger FP 2000.
Hilsen Pia

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-04-03 14:22

Pia Jensen <qupios@mail.tdcadsl.dk> skrev :

>Jeg vil gerne have at min hjemmeside hedder noget, når den føjes
>til foretrukne, hvor sætter jeg navnet ind. Jeg bruger FP 2000.

Højreklik på siden => sideegenskaber => General => Titel.

Fra : Pia Jensen

Dato : 09-04-03 07:06

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> Højreklik på siden => sideegenskaber => General => Titel.

Jeg har gjort som beskrevet men stadig ingen navn på, der står kun ny side
4 når det er lagt ud.

Fra : Claus

Dato : 09-04-03 10:21

Åben din side i FP og vælg "gem som"...Der har du muligheden for at navngive
siden...

Claus

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 09-04-03 11:37

Claus escribió:
> "Pia Jensen" <qupios@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Jeg ved ikke, hvorfor Knuds vejledning ikke virker, men du kan i
html-visning under head i linien <title>Ny side 1</title> skrive din
titel i stedet for "Ny side 1", så kommer det til at stå i browserens
titellinie.
thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-04-03 13:41

Pia Jensen <qupios@mail.tdcadsl.dk> skrev :

>Jeg har gjort som beskrevet men stadig ingen navn på, der står kun ny side
>4 når det er lagt ud.

Hvis det er i et frameset, så skal du gøre det på indexsiden.

Et link havde værer rart, så havde vi kunnet konstatere om det er
tilfældet.

Fra : Pia Jensen

Dato : 09-04-03 15:43

hej Igen, her er linket til siden www.qupios.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-04-03 16:36

Pia Jensen <qupios@mail.tdcadsl.dk> skrev :

>hej Igen, her er linket til siden www.qupios.dk

Ja, og du bruger frames/rammer, så det er på index.htm, du skal
sætte titlen og er ikke nødvendige på undersiden.

Du er nødt til at gemme siden igen i filer => gem som og så bruge
knappen skift titel.

PS. Klip gerne lidt i det du svarer på, der er ingen grund til at
citere min signatur.