MS Windows
briani 27239
XP pro med feljkode 43
Fra : Lars Henrik

Dato : 08-04-03 09:43

Hej Gruppe

Jeg har lige opgraderet til XP pro - men mine com porte virker ikke mere.
Jeg får at vide at Windows har deaktiveret funktionen og får en fejlkode 43,
men hvad er fejl 43 og hvordan får jeg mine comporte til at køre igen?????

Gør din dag til en god dag

Lars Henrik

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-04-03 20:03

"Lars Henrik" <Lars.Henrik.PindREMOVE@private.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
43,
> men hvad er fejl 43 og hvordan får jeg mine comporte til at køre igen?????

Prøv i enhedshåndtering at fjerne portene ved at højreklikke på dem.
Genstart og portene vil så normalt blive genkendt igen og installeret. Er du
heldig, installeres de så uden fejl.
Fejlkodens betydning kender jeg ikke.

Kurt