MS Windows
briani 27239
Menuén send til
Fra : Torben

Dato : 08-04-03 07:56

Hej Ng

Jeg har behov for, til og ofte at skulle gemme filer i fælles mappe på
server, efter et par dage i marken.

Jeg ville blive rigtig glad for hvis nogle kunne fortælle mig, hvordan jeg i
menuen send til kunne få en puttet denne mappe ind.

Således at - filen makeres - højerklik - send til - og her står min mappe
så.

Venlig hilsen
Torben

Fra : Bach|DK|

Dato : 08-04-03 07:55

Kommer an på hvilket OS:

XP: Lav en genvej til mappen i \documents and settings\brugernavn\SendTo

98/ME: Lav en genvej til mappen i \windows\SendTo

--
Michael Bach

Fra : Torben

Dato : 08-04-03 08:07

Hej

Pænt tak for det hurtige svar - og lidt pinligt jeg ikke kunne ud af det.

1000 Tak

Torben

Fra : Bach|DK|

Dato : 08-04-03 08:02

> Pænt tak for det hurtige svar

Ja, det er udemærket at svare før man bliver stillet spørgsmålet, hehe
:)

--
Michael Bach

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-04-03 10:15

Bach|DK| skrev:

>XP: Lav en genvej til mappen i \documents and settings\brugernavn\SendTo

Hvis jeg husker ret, er det en skjult mappe i XP. Om man kan se
den afhænger så af hvordan man har stillet mappevisningen. Det
drillede mig i sin tid ved Win2000.

--
Bertel

Fra : Leony

Dato : 08-04-03 13:06

"Bertel Lund Hansen" <nospamfor@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis jeg husker ret, er det en skjult mappe i XP. Om man kan se
> den afhænger så af hvordan man har stillet mappevisningen. Det
> drillede mig i sin tid ved Win2000.

I XP Pro er den nemmeste måde at få den frem, at skrive sendto i Kør. Så
betyder det ikke så¨meget om den er skjult.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/